¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2015. július 2., csütörtök

¨‘°ºO Kevert Neon Homoklakk Oº°‘¨

Sziasztok!


Most egy olyan lakkot hoztam nektek, melyet két meglévő lakk találkozásából kreáltam. :)
Történ ugyan is, hogy a minap almás zöldre vágytam, Sand lakk formájában. De sajnos ilyenem nincs, mint ahogy még sok más színben nincs még a repertoáromban. Így pattant fel az ötlet: neon sárga Lovely homoklakkom és sötétzöld AVON homoklakkom együttese a megoldás. :)



Fogtam tehát e két lakkom és egy tálkát, majd cseppenként kikevertem, hogy egészen világos árnyalatot kapjak. :)


Az eredmény számomra jobb lett, mint hittem volna, egyből bele szerettem, és ami a legjobb, hogy tartósságra se lett rosszabb, sőt! 4 nap után mostam le. (majd újra kentem még 4 napra :D)



Nektek hogy tetszik? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése