¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2015. május 2., szombat

¨‘°ºO Rimmel Lasting Finish 25 HR - 103 True Ivory - Folyékony Alapozó Teszt Oº°‘¨

Sziasztok!


Elérkezett az idő, hogy bemutassam nektek a Rimmel legújabb folyékony alapozóját. Még Glamour napok alkalmával csaptam le rá és azóta minden napi része lett a hétköznapjaimnak. Mivel már az alapozóm épp fogyóban volt, kellett utánpótlás. A választásom pedig azért esett ő rá, mert eddig a márka alapozói beváltak, az előző is Rimmel volt, másrészt pedig kíváncsivá tett, mit is nyújthat. :)
Így került a kosaramba féláron.




Az üvegcséje számomra elsőre megnyerő üveg, piros kupakkal, az információk pedig áttetsző fóliára nyomtatva az üvegre ragasztva találhatóak. 30 ml kiszerelés, mely egy világos árnyalatot tartalmaz.

A kupak tetején megtalálható homornyomottan a Rimmel híres koronája.


És ami nagyon tetszetős és praktikus: pumpás adagolóval van ellátva. :)
Bár azért kíváncsi lennék, a végét is ki tudom e majd vadászni ezzel a móddal belőle.
Szerencsére az adagolója olyan, hogy magunk határozzuk meg, mennyit is nyomunk az ujjunkra.


Állaga közepesen folyós. Arcon eloszlatva pedig könnyed érzetet kelt. Könnyen eloszlatható, igazodik az archoz, persze csak ha arcunkhoz való árnyalatot választunk. Enyhe finom illata van, de hamar elmúlik.
Én felvitel után pár perccel már nem is érzem, hogy lenne rajtam bármilyen smink is. Egész nap tart, valóban kibír rajtam 8 órát is. Bár a 25 órás hatását nem próbáltam, de napi szinten 10-12 órát rajtam van és nem kell azt figyelnem, mikor kopott le. Fedése talán közepesnek mondható, a pirossággal elbánik, de a nagyobb pattanásokat csak befedi.

Tetszik, hogy nem zsírosított jobban az amúgy is zsíros arcbőrömön, de nem is szárította ki. És nem is fényesítette ki túlzottan a bőrömet nap végére. Barátnőm esküvőjén is ezt az alapozót használtam, sőt munkába is minden nap. Nem izzad úgy az arcom se alatta, mint más alapozóknál. És lemosni is könnyű.


Nekem bevált, nagyon megszerettem, és szerintem nyárra egy sötétebb árnyalatot is beszerzek majd belőle. Pozitívum a tartóssága, a könnyed felvitele, kiszerelése, adagolása és az, hogy nem nehezíti el az arcbőrt, olyan, mint ha nem is lenne rajta alapozó. Tetszik, hogy nem fénylik ki tőle az arcom, könnyen lemosható, és nem izzad az arcom túlzottan mellette.
Az egyetlen talán negatívumnak mondható, hogy üvegből van, így jobb, ha véletlen se ejtjük le.
Szóval engem kilóra meg nyert. :)
Pedig először féltem tőle, hiszen alapból zsíros a bőröm, és a legtöbb alapozó elnehezíti sajnos.

Nektek meg van, bevált?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése