¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2015. február 19., csütörtök

¨‘°ºO Playboy Play it Sexy Pin Up Collection Oº°‘¨

Sziasztok!

Nem régiben lehetőségem nyílt a most megjelenő Playboy Play it Sexy Pin Up Collection-t tesztelni.
Ezt olvashatjátok most. :)



Rövid leírás:

 A Playboy Play it sexy Pin up kollekció az édes, ám pimasz nők legjobb választása, akiknek mindenük a csipke és a magassarkú. Alapillatában megtalálható a vanília, a pacsuli és a praliné, amit a babarózsa, az őszibarack és a mandarin aromái vesznek körül. 


Ajánlott fogyasztói árak:

Playboy Play It Sexy Pin Up  EdT 30 ml - 2.199, -HUF
Playboy Play It Sexy Pin Up deo 150 ml - 949, -HUF
Playboy Play It Sexy Pin Up  tusfürdő 250 ml - 839, -HUF

Már több, mint 2 hete használom mind hármat folyamatosan, így már meg van a kialakúlt véleményem.



Kezdjük a tusfürdővel.
Állaga finom félig krémes, rózsaszín tusfürdő. Kiszerelése 250 ml.
A csomagolása a már megszokott testvonalat idéző flakon, igényes csajos színvilággal. Elől maga a termék márkája, a nyuszifej, és a termék neve látható.
Az illata jól érezhető, kellemes vele a fürdés, ahogy az már a Play it Sexy-nél is érzékelhető (ami nem hiába kedvenc tusim), az illata még fürdés után is sokáig érezhető marad a bőrön, tehát tartós. Viszont nekem ennek az illata sajnos nem jött be. Számomra már túl édes, hiába használtam minden nap, valahogy nem az én világom. Amit sajnálok, mert szeretem magát a kókuszt, itt még se az dominál. Úgy hogy tusfürdőből maradok a már jól be vált Play it Sexy-nél. :)

Dezodor.
Nagyon tetszik ennek is a design-ja, szerintem egyszerre vagány és szexi.
És az illata...IMÁDOOOOOM! Nagyon szexi aromája van, amit jó ideig érzek magamon. :)
Ha el fogy, tuti pótolom, mert nagy kedvenc lett.

Parfüm.
Elsőre furcsa volt, de másodjára nagyon megszerettem, édeskés gyümölcsös illata van, ami sokkal inkább kellemes, mint sem émelyítő. :) Ezt is rendszeresen használom azóta is, mert nőies, fiatalos, érzéki és vagány.

Én amondó vagyok, hogy a dezodor és a parfüm is be lopta magát a szívembe. De a tusfürdő sajnos nem. Persze nem a tusfürdővel van baj, csak vannak illatok, melyeket kevésbé bír az ember lánya. Nekem ez most pont ilyen, így maradok a jól be vált simán csak Play it Sexy kiadásnál.



A Playboy Play it Sexy Pin Up Collection elérhető már. :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése