¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. október 23., csütörtök

¨‘°ºO Avon És Oriflame Oº°‘¨

Sziasztok!


Nem rég meg érkezett az AVON-os és Oriflam-es rendelésem. Nem sok de azért megmutatom őket. :)




AVON:

Pure Blanca Elegance Parfüm 50 ml 1990-
Secret Fantasy Midnight 50 ml 2399-

Muszály volt rendelnem, mert az összes parfümöm elfogyott. Sors fintora, hogy rendelés után 2 héttel kaptam egy női Playboy-t melynek tesztjét már olvashattátok.
Nem baj így egy ideig biztosan elég. :)


A kék-ezüst strasszos karkötőt és nyakláncot név napomra kaptam, egébként 3499- ft jelenleg. Volt hozzá egy fülbevaló is, de mivel az pici és én a piciket nem szeretem, bnőmé lesz.

ORIFLAME:

A fekete statement nyaklánc 1499-ft és élőben csodaszép. Gondolkodom, hogy a karkötőt is megveszem majd hozzá.

És egy kakukktojás: kék gyöngyös rózsa nyaklánc. Euro Familyben vettem 1499-ért. Élőben meseszép. :)


A kék AVON-os valódi színe:



Egy-egy ékszert már hordtam és nagyon szeretem őket. :)

Hamarosan újabb Avon-os termékeket mutatok meg nektek. :)

Ti szoktatok AVON-ból vagy Oriflame-ből rendelni?




2 megjegyzés:

  1. Szupi dolgokat rendeltél :)
    Én Avonból szoktam rendelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Én is inkább Avonból, Oriflame-ből nagy ritkán, akkor is max ékszert. :)

      Törlés