¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. szeptember 20., szombat

¨‘°ºO Playboy #Generation Man & Woman - Új Illatduo a Playboy-tól Oº°‘¨

Sziasztok!


Tesztelésre érkezett a Playboy új illatduo-ja, mely egy féefi és egy női parfümöt takar. Ezt fogom most bemutatni nektek.




 A doboz, melyben a parfüm üvegcs található, nagyon cuki lett. Nekem nagyon bejön. :D
Információt, összetételt, mind-mind a doboz hátulján ill. oldalán találjuk meg.


 Nos vegyük szemügyre elsőre a női változatot.


 Maga a termék bemutatása ezen szöveg köré épűl:



Playboy #generation csajoknak

Oh te jó ég, ettől még az élet is édesebb lesz! A Playboy #generation női illata istenien zamatos cseresznye köré épül. Mandarin, rózsabors és cseresznye pezsdítő keverékét ölelik körbe a szívillat virágos-gyümölcsös jegyei, jázmin, ibolya és málna, majd mindez gyengéden olvad az alapjegy krémes érzékiségébe, fás akkordok, bársonyos pézsma bukkannak fel az illat lecsengésében. Játékos és érzéki, a vidámságot, örömet kereső lányok tökéletes választása.

Fújd magadra, küldj egy üzit a barátaidnak és indulhat a party! A hosszantartó illatélményért válaszd ki a kedvenc illatod és ezt használd Edt-ben, dezodorban, tusfürdőben, parfüm dezodorban – tetőtől talpig ellenállhatatlan leszel! A Playboy #generation Eau de Toilette üvegét a jól ismert fekete nyuszifül díszíti a tündéri kis korall színű masnival – ettől még a digitális dívák is elolvadnak. Meglátod és azonnal magadénak akarod, akárcsak a legjobb barinőid. Ellenállhatatlan! #irresistible #presstoplay


Nos az üvegcse a már megszokott női Playboy parfümök kialakítását tükrözi. A jellemző dundi üveg és a méltán híres Nyuszifüles kupakkal.


Bevallom kétkedve, de izgalommal vártam, hogy kipróbálhassam. Ugyan is én inkább a vaniliás aromák híve vagyok. Bár azért egy-egy gyümölcsös parfüm is van a polcomon. Nos mikor újtam, egyből egy finom gyümölcsös aroma csapta meg az illatoló szerveim, ami nagyon nagyon finomnak hatott. Féltem, hogy tömény lesz, de idővel az illat kifinomul, és kellemes illatfelhő leng körbe. Igazán nőies, kimondottan csajos csajoknak való parfüm szerintem. Valóban esti programokat idéző az illata. Én buliba, randira vagy esti koktélozgatásra nagyon el tudom képzelni. Bár nem csak olyankor fújom majd még magamra. Maga a illat egyszerre gyümölcsös és virágos. Tetszik ez a változatosság benne. Az üvegcse 50 ml parfümöt tartalmaz.
Féltem attól, hogy nem fog tetszeni, mert mint mondtam, vanilia mániás vagyok, de szerencsére ez alaptalan volt. Másfelől meg a nagyon virágos gyümölcsös illatoktól megfájdúl a fejem, ezért is tartottam tőle, de szerencsére ez is alaptalan volt. Sőt, mióta használom megszerettem. Tetszik, de nem csak ezt fogom használni, ugyan is szeretem váltogatni a parfümjeim, hangulattól függően.
Tartóssága:nap közben fel kell frissíteni időnként.

Egy újabb Playboy termék, mely számomra bevált. :)

Van egy reklámfilmje is, ami poénosra sikeredett, bár ha én rendeztem volna, tuti más lett volna. :D

Playboy #Generation Női Illat Reklámfilm



Playboy #generation csajoknak

Fejillat:                        rózsabors ínycsiklandó cseresznye, mandarin
Szívillat:                      jázmin szirom, ibolya, málna
Alapillat:                      cédrus, krémes szantál, pézsma

Terméksor:                             Eau de Toilette, Body Mist, Deodorant Natural Spray, Deodorant Body Spray, Shower Gel
Parfümőr:                               Juliette Karagueuzoglou, IFF






És most pedig haladjunk tovább a férfi illattal. Nem én teszteltem, de azért én is le írom a véleményemet róla.

Bemutatása:



Playboy #generation pasiknak

Felhívás minden sráchoz: itt az ideje, hogy legendás party arcokká váljatok! Pörgesd fel csábító éned a Playboy #generation illattal, de csak akkor, ha készen állsz viselni a következményeket! Ez a lehengerlő illat ananász édes-keserűségéből, bergamott lágy citrusságából és fűszeres fahéj édességéből kevert koktéllal indít, majd előtörnek a szívillat csábító jegyei, tonkabab és bársonyos, fás alkotók. Az alapillatban szarvasbőr és cédrus jegyek teszik tökéletessé a férfias kompozíciót, igazi illatélményt nyújtva. Fújd magadra, gyűjtsd össze a haverokat és csapjatok egy hatalmas bulit! Garantált, hogy közelebbről is megismerkedsz egy, vagy akár két szuper csajjal! Ne feledd, a Playboy kozmetikumok minden szükséges eszközt megadnak neked, hogy tetőtől talpig bevetésre kész legyél: Eau de Toilette, After Shave, dezodor és tusfürdő is a rendelkezésedre áll az általad kedvelt illatban. A csajok képtelenek lesznek ellenállni csábító kisugárzásodnak! Ami még fontos, ezek a szuper kozmetikumok igazán “cool”, trendi csomagolást kaptak. Az Edt palackja, akár egy laposüveg, rajta fényes fekete címke, melyet a híres Playboy nyuszis logo díszít színes, apró ikonokban, vibrálóan érzéki megjelenést biztosítva. #musthave #presstoplay




Az üvegcse a régi tipusú Playboy Aftershavek üvegét idézi, annyi különbséggel, hogy mivel ez parfüm, szórófejes. Egyébként 100 ml tartalmaz.

Az illata is inkább aftershavekre emlékeztető, bár nem olyan erős. Finom pasis illat. De buli helyett én inkább egy randira tudnám elképzelni. Szexi, de nem túl tolakodó, inkább finom, odabújásra késztető illat. Lagalább is számomra.
A kupak tetején homornyomottan a híres plaboy nyuszifej található. Matt, nem gyűjti az újlenyomatokat.
Tartósság: Tartósabb, mint a női párja.
És a tesztelőm véleménye: szűkszavúbb pasit nem is találhattam volna. XD -.-
Lényeg, hogy tetszett neki is, bár neki mintha valamivel tartósabb lenne az illat.



Playboy #generation pasiknak

Fejillat:                                    keserédes ananász, citrusos bergamott fűszeres fahéj
Szívillat:                                  tonkabab kivonat, levendula, kasmír
Alapillat:                                  szarvasbőr, cédrus, vanília krém


Terméksor:                             Eau de Toilette, After-Shave, Deodorant Natural Spray, Deodorant Body Spray, Deodorant Stick, Shower Gel
Parfümőr:                               Alexandra Kosinski, Givaudan

És természetesen ehhez is van egy reklámfilm, melyet szintén linkeltem nektek:

Playboy #Generation Férfi Illat

A két termék Augusztustól már elérhető.



Be vallom parfümök terén kritikusabb vagyok, ugyan is amit magamra fújok, javában meghatároz engem. Így nem nagyon határolódok el a kedvenc illataimtól, ami összesen 2 van. Ráadásúl látatlanban sose vennék parfümöt, ha nem ismerem az illatát. Engem nem csábít el a szép doboz, vagy épp a márka neve. De ennek a női Playboynak még is sikerült beférkőznie a táskámba, minden nap meló elött ezt fújom mostanában magamra, mert olyan fel lendítő. :) De azért a kedvenceim sem fogom hanyagolni. Mivel ez egy gyümölcsös illatkategória inkább, félő volt, hogy az én vanilia mániámmal nem igazán fog bevállni. Az első nap még fura volt, az fix, de aztán szépen megszerettem. :) Örülök, hogy kipróbálhattam.
Őszintén már egy ideje kerestem olyan Playboy parfümöt a mostaniak közt, ami meg fog, de eddig nem sikerült. Régen volt a Playboy Pink, azt imádtam, de aztán eltünt, így sajnos új után kellett néznem, ami nem sikerült. Eddig.
Nekem egyébként az eddigi kedvenc termékem tőlük a Play it Sexy termék család, bár annak a parfümje nem igazán jön be. :)
Hiába, e téren (is) bonyolúlt vagyok. :D

Nektek van kedvenc Playboy terméketek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése