¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. szeptember 28., vasárnap

¨‘°ºO Elmúlt Hónapok Zsákmányai 4.: Ékszerek, Lakkok, Sminkek Oº°‘¨

Sziasztok!


Végűl azokat a szereményeimet mutatnám meg amiket vegyesen vásároltam, szintén nem egy hónap alatt. :)





SMINKEK:


Én is megvettem az Essence színes spiráljaiból 2-t még hozzá a 2 kéket (999-). Ugyan ezen márkából a tekerős enyhén csillámos kék szemceruzát ( Tu-Tu-Turqouise ) is megvettem (499-) és a leárazáskor megvettem még a 03 Frosted Apple nevezetű szemhéjpudert is. (359-)
Szerencsém volt, mert pont betudtam szerezni a Rimmel akciókor A Stay Matte alapozóra és alapozó kőpuderre világosabb árnyalatban. (1499-).
Megvettem ég a Catrice oly híres korrektorát is mivel korrektor utánpótlás kellett. Ja egyébként közben megérkezett az AVON rendelésem is.  Utánpótlásként kellett egy szemöldökceruza (Dark Brown) és mivel 2-t olcsobban, így választottam mellé egy szemceruzát is (magenta max) (1299-/2)
A neszeszert bnőmtől kaptam.

AVON:


Igen-igen van 1 db kakukktojás. :D
Annyra tetszett a Bourjois 58 Pink About You sszemceruzája, hogy be kellett szereznem mindenképpen. Mivel mostanában úgy is a szemceruzákra főleg a színesekre vagyok kattanva, kellett. Főleg mert pink pink! (1650-)
Aztán CT korrektort is vettem ezt már Avonból, utánpotlás, ha elfogy a Catrice. (599-)
És ismét 2 szemceruza 1 áráért akció keretein belűl jött a Brighten Up Pink és a Teal Waters. (899-)
Ja és mily meglepő ismét egy színes spirál CT Liquid Tourquise (699-)

LAKKOK:


Még nyár elején vettem meg a Lovely új kiadásaiból 4 lakkot, illetve még másik 2 Lovely lakkot is.
Catrice lakkok közűl a sötétebb le volt árazva 349-re, míg a csillámos 699-be került.
A Boulvardos fagyis lakkra Dm-ben csaptam le 399-ért, másikat pont a szomszéd csaj vitte el. :D
A Rose Nail lakkot munkatársnőmtől kaptam, és a másik Essence lakkot a 2 Lovely közt még anno Joy-hoz adták. :)


CIPŐK:


Deichmann-os magassarkú ajándék volt magmnak, mivel már rég áhítottam rá, és valljuk be, kell egy olyan drab, amit feltud venni az ember elegánsabb, vagy szorakozósabb alkalmakra. Egy esküvőre pont jól is jött. :)
A fehér szandit és a fekete papucsot melóba mászkálós cipőknek vettem jó időre. Na igen, 1 hónapot bírtak, a minőségükről ennyit.... :/



Terepmintás magassarkút Invázióan vettem, mindössze 995-ért!!!
A fehér és fekete magastalpú szandikat a tönkrementek utánpótlásaként vettem, a 2 együtt 3500 ft volt, és még mindíg jók. :)
És a csodás pink cipellőt mely magassarkú szintén programozós napokra vettem. 3400-

ÖVEK:


A fehér gyöngyöset és a fekete nagy virágosat munkatársnőmtől kaptam. :)
A fekete virágos-csipkéset, Fehér virágosat és rózsaszín kígyőmintásat Invázióban vettem db-jukat 250 ft-ért.
A kék öv pedig az egyik nacimhoz járt.

ÉKSZEREK, KIEGÉSZÍTŐK:


A fübevalókat 290-350 ft-os áron vettem. A pénztárcát 1900 f-ért és a hajpántokat szintén 350 ft-os áron vettem.
A 2 karperecet Invázióban 250 ft-os áron. :)
A nyakláncot illetve a fekete fehér hajpántot pedig munkatársnőmtől kaptam. :)

Nos ezek voltak az elmúlt hónapjaim (Április-Augusztus) szerzeményei. Ezentúl havi szinten fogok jelentkezni az éppen aktuális szerzeményeimmel és hamarosan apránként tesztekkel is jövök a lakkokról, sminkekről. :)
 

Addig is további Szép Napot! :)




2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lakkok és kiegészítők, mind tetszik :) A szandálok is tetszenek jó dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! A szandikat nagyon szeretem, amíg jó idő van nyúzom őket. :)

      Törlés