¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. szeptember 10., szerda

¨‘°ºO Elmúlt Hónapok Zsákmányai 3.: Kínaik Oº°‘¨

Sziasztok!






Egy-egy kínaiba is betértem időnként, leginkább hosszú nadrág lesőbe, hiszen már mindjárt nyakunkon a tél.... Sajna.... :(
Illetve még a kedvenc üzletemből is meglátogattam 4-et, méghozzá a New Yorkereket, de csak 1-2 holmival tértem onnan haza, illete még az Invázióba tértem be Törökbálinton. :)

Kínai Üzletek:

1. Terepmintás sort. 1200-



2. Csillagmintás farmersort. 2390-



3. Mintázott-koptatott hosszú nadrág. 4000



4. Ombreszín mintás hosszú farmernadrág, melyen az átmenetet csipke választja el. 4950-


5. Terepmintás ujjatlan tunika különböző szegecsekkel. 995-


6. Barackszínű elől csipkés miniruha 2690-



7. Menta színű elől rövid hátul hosszított szoknyájú ruha. 3390-


8. Zöld ejtett fazonú miniruha.. 2290-



9. Leopárd mintás cicanaci  1200-


10. Fekete alapon leopárd mintás cicanaci. 600-


New Yorker.

1. Leopárd mintás ujjatlan felső. 1490-



2. Neonzöld Csipkés ujjatlan Felső. 890-




Invázió.

Mentaszínű cicinél szegecses top. 995-



Ti mit vettetek legutóbb?


2 megjegyzés:

  1. A leopárdmintás felső tetszik, a többi nagyon-nagyon nem az én stílusom. :D

    VálaszTörlés