¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. augusztus 30., szombat

¨‘°ºO Elmúlt Hónapok Zsákmányai 2: Cosmos Oº°‘¨

Sziasztok!




Egyik kedvenc boltomba mindig benézek, kíváncsiskodva, vajon mik akciósak és mik az újdonságok. ítudni illik nem az összes terméket akciózzák le egyszerre, hanem 3 naponta 1 adagot legalább, így be csalva a vásárlókat. Kis rafináltak. :)
És meg is vettem ezt azt, ha már ott vagyok, ha már akciós.


1. Szürke ujjatlan állatos, strasszos felső. 395-





2. Fehér, mintás, strasszos ujjatlan felső. 395-





3. Narancssárga sort. 1295-





4. Fehér alapon pink kockás sort. 1295.





5. Áttetsző anyagú leopárd mintás póló, körszegecsekből kirakott pillangóval. 1295-





6. Világoskék farmerszoknya flitterekkel. 595-





7. Világoskék farmerszoknya leopárd mintával és levehető kantárral. 1595-




8. Terepmintás hosszúnadrág. 1495-




9. Virágos cicanaci.995-





10. Fekete alapon piros csipkés top. 1295-




11. Fekete alapon metazöld csipkés top. 1295-




12. Sárga ujjatlan felső elől körszegecses hátul csipkés. 595-




13. Neon zöld lyukacsos boleró. 595-




14. Fehér lyukacsos boleró. 595-




15. Zöld csillagos ujjatlan felső. 395-




16. Zöld csőtop elől mintával. 795-




17. Zöld szoknya. 795-


18. Szürke mintás rövidujjú nyári kardigán. 595-




Persze ezeket nem egyszerre vettem meg, hanem a 4 hónap alatt összesen. :)


Ti jártok Cosmosba?


2 megjegyzés:

  1. Messziről elkerülöm ezt a boltot. :D Először is, mert a szagtól ami ott tanyázik majdnem elájulok, másodszor mert amikor bementem egyszer olyan arcokat láttam, akik szerintem egyébként az avar alatt bujkálnak, harmadszor, mert ez nagyon nem az én stílusom, nekem ezek túl csicsás-közönséges ruhák, én inkább Zara-Mango-H&M párti vagyok. :)

    VálaszTörlés
  2. fú, ezek nagyon jó áron voltak :) jópárat elfogadnék belőlük/megvettem volna :) főleg azt a terepmintás gatyót ennyiért

    VálaszTörlés