¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. augusztus 24., vasárnap

¨‘°ºO Elmúlt Hónapok Zsákmányai 1: Háda & Egyebek Oº°‘¨

Sziasztok!


Nos, az elmúlt 4 hónapban nem voltam valami aktív, ugyan is a munka miatt igencsak felborultak a napi rendjeim, és idő kellett ahhoz, hogy miden helyre rázódjon. Ugyan is nem csak a bloggal havazódtam el, hanem más apróbb itthoni teendővel is, de ezek most már helyre billenni kezdenek és most már lassan több időm lesz a blogra is. Most még apránként írok, ritkán, de idővel biztosan sűrűsödni fognak a posztok. Remélem türelmesek lesztek és itt lesztek velem ti is!




És akkor vissza a boghoz! :)

Úgy tartja a mondás, sok kicsi sokra megy. Így most megmutatnám azt a sok kicsit amiket az elmúlt hónapokban vettem, illetve kaptam részletekre bontva, külön posztokban.
Első körben a Háda Használt ruha üzletben vételezett ruháimat szeretném nektek megmutatni.
Míg szabadságomat fent töltöttem Pesten, nem tétlenkedtem, elkalandoztam 2 kilós Hádába is.


És jó pár cuccal tértem haza potom pénzért. Egyszer költöttem 3210-ftot, majd 2000-et.
És hogy miket is vettem? Lássuk!


1. Régi kedvenc márkám a Redial, bár sokan nem ismerik, hiszen nem sok helyen forgalmazzák, és a márka ruháinak árai sem átlagosak, De minőségben nagyon jóóó, nincs sok,ruhám tőlük így, de ami van kifogásolhatatlan számomra és nagyon szeretem őket. Épp ezért, mikor megláttam ezt a felsőt, nem haboztam, azonnal landolt a kosaramban. :)


2. Mango kék felső. A színe valami mesés, és az anyaga is köyes, így ő is jött velem. Munkába mászkálós napokon szeretek ilyen egyszerű, még is csinos holmikat felvenni.


3. Elől flitteres mintás C&A tunika. Mivel szeretem a csillogó holmikat is nem volt kérdés. :)


4. Ed Hardy trikós fekete felső. Mindig is tetszettek ezen márka holmijai. :)


5. Méregzöld dekoltázst finoma láttató csinos felső.


6. Kék flitteres nyakú felső.


7. Kék-fekete enyhén csillogó zebramintás különleges fazonú szoknya. Mikor meg láttam, tudtam, hogy kell nekem.


8. Fehér csini ujjas, piros csíkos póló.


9. H&M fehér alapon leopárd mintás sort. Hehe erre a gyerekosztályon bukkantam rá. :)


10. Menta színű, csillogó különleges tunika.


11. Fekete nadrágos felül fehér csipkés overál. Imádom az overálokat,és ez annyira szép és különleges, hogy rögtön lecsaptam rá.



12. Puder alapon fekete csipkés fűzős fazonú cipzáros top. Mikor meg láttam, tudtam Lights OFF-ra ezt fogom felvenni. :)


13. Melltartós top. Ezt vagy nagyon kivágott ruha alá vagy itthon fogom hordani.



És amiket kaptam.

Timi barátnőmtől:


1. Lilából feketébe átmenő ombre színű ruha.


2. Lila-fekete tunika.


3. Fehér pólós ruha.


4. Rózsaszín Adidas poló


5. Gyönyörű  corallszínű top.


 6. 2 db bikini felső és 1 db bikini alsó.




Ismerőstől:

1. Fekete kámzsanyakú top. Alja csipkés.


2. Kék fél vállas top.


3. Fekete alapon rózsa mintás magas derekú térd szoknya.


4. Kék Retro poló.


Eszter munkatársam és barátnőmtől:


1. Kék cuki állatos poló.



Blog Sale keretein belül vettem 2 holmit Nikitől.


1. Piros miniruha fekete masnival.


2. Sárga Amnesia kardigán.


A kettőért együtt fizettem 2400 ft-ot. :)


Vaterán pedig meg vetten egy rég kinézett fürdőrucit és szoknyát.

1. Piros trikini. 2400-



2. Leopárdmitás flitteres rakott szoknya. 1200-


És ezeken kívül még vettem ezt azt, de azokat inkább nem tenném fel. :)


Ja és azóta alul a hajam zöldes kékesre festettem. :)
Hoztam is róla egy képet nektek. :)


Ki szeret Hádába járni?
Nektek melyik Háda vált be?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése