¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. június 11., szerda

¨‘°ºO Nyárias Outfit A Menta Jegyében Oº°‘¨

Sziasztok!


Végre itt az első idei Outfit bejegyzésem is, amit már nem egyszer alkalmaztam is, mióta ennyire jó az idő. :)
Fene egye meg most bezzeg megint rossz az idő, mikor ezt a bejegyzést készítem...



Ezt a rucit majd külön is láthatjátok a Májusi Ruha Haul posztomban is, de itt most megmutatnám magamon is.
Nagyon szép, egyszerre szexy, csinos, laza és lenge ez az elől rövid hátul hosszított fazonú menta színű ruha, mely mellrésze csipkés és alatta arany- fekete szegély található.
Nagyon kényelmes, imádom mikor a pici szellő lazán belekap, olyankor pillangó hatású. :-D



Mivel a szegélyében az arany és a fekete dominál igyekeztem a kiegészítőimet is úgy kombinálni.
Ezért felvettem egy arany-fekete-fehér strasszos sárkány hosszított nyakláncot.
Karkötőnek egy mentába hajló gyönygkarkötőt huztam fel és a fülbimen is a menta arany köszön vissza.


A hajam kiengedve hagytam és hajpántot húztam fel, melyen cuki masni található.
A sminkem egyszerű lett, a szemhéjam kihúztam csillámos menta színű szemceruzával, fekete spirált, alapozót tettem fel és kihúztam a szemöldököm. A számat közepesen sötét élénk pink rúzzsal emeltem ki.



Nektek hogy tetszik?

1 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos vagy ebben a ruhában, a színe is brutálisan szép :)

    VálaszTörlés