¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. május 25., vasárnap

¨‘°ºO Sailor Moon Köröm kihívás - Sailor Bunny Oº°‘¨

Sziasztok!


Jó ég, ennyire repűl az idő, hogy észre se vettem, elkezdődött! :O
Így késve de én is kiteszem.




Gyerekként nagyon szerettem ezt a mesesorozatot, elbűvölt, hogy egy olyan világot tár fel, mely csak a fantáziánkban létezik, még is volt benne egy pici hétköznapi, hiszen iskolás lányok voltak a fődzereplők. Nekem Vénusz, Mars és Neptunusz tündér voltak a kedvenceim. :)
Mikor megláttam Naomunál a kihívást nem volt kérdés, hogy vállalom, még akkor is ha a melóm miatt szükös is az időm. :-)
Thimmyke minden kihíváshoz külön képet készített, amelyek igen csak inspiráltak. Jó ég milyen régen körmöztem már!
Na de elég a dumából, jöjjenek a képek!

 
 
 
 
Hamarosan hozom a következőt is! :)
 
 
 
 
A többiek munkái:
 
 


 
 
Kinek hogy tetszik?

3 megjegyzés: