¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. április 4., péntek

¨‘°ºO Sally Hansen Új Nagykövete+ Eddigi SH Lakkjaim Tesztje Oº°‘¨

Sziasztok!


Pár hete értesűlhettünk róla, hogy a Sally Hansennek új nagykövete lett. Bár én is kaptam róla kis hírt, úgy gondoltam, úgy osztanám meg veletek, hogy megmutatnám az én SH lakkjaim is.
Az új nagykövet Madelind Pool.




Nekem összesen 3 lakkom van a márkától, amiket még anno nyertem.
Ezek a következők kép szerinti sorban:

- 570 - Right Said Red
- 540 - Frutti Petitute
- 640 - Plum Luck


Az információt az üvegcsék hátulján találjuk.
Személy szerint nagyon igényesnek találom az üvegcsék kialakítását, A kupakja fényes ezüst, de sajnos gyűjti az ujjlenyomatokat. A kupak szájánál fekete gumikorong kapott helyet.


Az ecsete lapított, és a vége lekerekített. Nagyon könnyű vele fel vinni a lakkot a körmökre.
Maga a lakk finise krémes, bár picit híg, de nem vészesen.


A Right Said Red egy nagyon szép eper piros körömlakk.
A Frutti Petutie egy pink árnyalat. Élénk, de nem neonosan.
A Plum Luck egy sötétlila lakk.


Mind három lakk fényesre szárad, viszonylag hamar meg száradnak nálam kb. 3 perc alatt. Fedésük viszont változó.
Mivel sajnos le kellett vágnom a körmeim (utálom magamon a rövid körmöket), így elég volt mind 3-ból 2 réteg. De hosszú körmöknél a Right Said Red és a Frutti Petutie 3 réteget igényel. És a Red Said Red még akkor is áttetszik a körömvégeknél, ezért én fehér lakkra szoktam rákenni.
Tartósságra se rosszak, nálam kibírnak 4 napot is, Így ebben se csalódtam még bennük.
Egyenként 14,7 ml lakkot tartalmaznak az üvegcsék, amitől sokan ódzkodnak, de aki sokszor lakkoz, sok manit készít, az szerintem ettől nem tart, hogy rajta marad. Bár igen sok mennyiségnek tűnik, én azt szeretem, ha egy lakkos üveg minél nagyobb kiszerelésben tartalmaz lakkot. :) Ezért nem is szoktam 8 ml-nél kevesebbet venni, igaz nekem a 8 ml is kevés még.
Dm-ekben 1999 ft-os áron szoktam őket látni. Ki is néztem egy-két színt. :)

Szóval nálam a márka egyenlőre jól teljesített.
Illetve még nagyon dícsérném az alapozó és fedő lakkjukat ami egyszerre ápolja, erősítí is a körmöket.
Bár már elfogyott nem rég, újra fogom venni, mert nagyon szuper.
És 999 ft-ért nem csak minőséget, de mennyiséget is kapunk. Én alapnak és fedőlakknak használtam egyszerre és majd egy év telt el, mire elfogyott. :)

Na de vissza a lakkokra. Jöjjenek a képek:
Bár csak kettő készült és sajnos pont nem akart kisütni a nap, azért visszaadják a lakkok színét. :)


Nektek van Sally Hansen lakkotok?

Kinek mi a tapasztalata?

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon új ennek a lánynak az arca :$
    Szép színűek a lakkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, még nekem is. :)
      Köszönöm, nem is tudnék kedvencet választani közülük, ha kéne. :)

      Törlés