¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. április 27., vasárnap

¨‘°ºO Playboy Press To Play Testápoló - Play It Lovely - Teszt Oº°‘¨

Sziasztok!


Eljött az ideje, hogy egy újdonságot mutassak be nektek. Ez a Playboy - Press to Play testápoló vonalának egyik illata, méghozzá a Play it Lovely, mely a romantikát hivatott előtérbe helyezni.





Ígérete szerint 24 órán át hidratálja a bőrt, finom érzéki illatot hagyva maga után.

Leírása:

,,Szeretnéd bőrödet ellenállhatatlanná varázsolni?
A Play it Lovely testápoló 70%-al intenzívebben hidratál, valamint selymes tapintást és bazsarózsa illatot kölcsönöz a bőrödnek.
Kényeztesd a bőröd, mutasd meg, hogy mennyire szereted... 24 órás hidratálás, gyorsan felszívódó és bőrbarát formula normál és száraz bőrre."


Tapasztalatom:

A flakon kialakítása kecses, a női test vonalát hivatott kifejezni.



Elől matricán található a jól ismert embléma, illetve a testápoló neve, kiszerelése és egy-két információ.



A teljes információt a flakon hátulján találjuk 7 nyelven.



A flakon oldala dimborúan fűzőre hajazó mintával díszített, a tetején homoruan a playboy nyuszi szerepel.


Jól záródik, minden nyitáskor-záráskor kattan egyet.
A tubus dugig van a testápolóval, mely krémes. Óvatosan nyomjuk meg, mert képes egyszerre több kijönni, így javaslom, illatolásnál inkább ne nyomkodjuk.



Könnyű eldolgozni a bőrben, finoman siklik, nem kell órákig kenegetni, hogy beszívja magát.



Az én bőröm normál, illetve a hátam sajnos zsírosabb.
Már egy hete rendszeresen használom minden pancsi után. A bőröm hamar beszívja és kellemesen puhává, hidratálttá teszi. Az illata először furi volt nekem, de aztán rájöttem, hogy picit a hintő porok, púderek illatára emlékeztet.
Ahogy beszívódik, valóban egy kellemes, számomra nem túl erős virágos illatot érzek, mely kitart az esti órákban is.
Reggelre már nem érzem, de lehet azért, mert addigra hozzászokik az orrom.
Nagyon kellemes, nem hagy zsíros érzetet maga után, még a hátamon sem. Nagyon tetszik, az illatát is megszoktam, holott nem a romantikus illatok híve vagyok, inkább a csábító vaniliás aromáké.



Ha elfogy beszerzem a Play it Sexy-t is és tusfürdő változatukat is.
Már jó idejeje kívánság listán vannak, de valahogy mindíg mást hoztam haza. Úgyhogy fel írtam szépen a naptáramba :D

Nektek meg van valamelyik testápoló?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése