¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. április 18., péntek

¨‘°ºO Mini Haul és Tesztelni Valók Oº°‘¨

Sziasztok!


Miután Aviana Rahl hatására én is megvettem életem első nagy gyűrűjét, most itt a folytatás.
Ismét vettem 2-t, ki gondolta volna, hogy az egyik megint egy cicamicás lesz. :D





Ebbe egyből bele szerettem, nem bírtam ott hagyni, és 425 ft-ért szuper vétel volt.
Nézzétek, milyen cukiii! *.*





Ez pedig egy nagyon szép szürke kövekkel, gyönggyel kirakott gyűrű, nagyon szépen szikráznak a strasszok a fényben.
Ezt is 425 ft-ért zsákmányoltam.


Vettem még egy hajpántot is, miindössze 100 ft-ért, mellyet fentebb láthattok is a ,,csoportképen,,. :). :)

Ezeket pedig a Coty Hungary-től kaptam.
 






Izgatottan várom már, melyik hogyan teljesít. :)

Ki szereti a gyűrűket?

4 megjegyzés:

  1. cukik a gyűrűk nagyon :))) én is imádom a cicákat♥ a kék Rimmelre nagyon kíváncsi leszek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      A Rimmelt már tesztelem, a cicákkal meg én is így vagyok. :)

      Törlés
  2. Tetszenek a gyűrűk , szépek :)
    A lakkok is nagyon szépek

    VálaszTörlés