¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. április 12., szombat

¨‘°ºO Mini Haul és DM Doboz Oº°‘¨

Sziasztok!


Én is kiváltottam egy dekor dobozt a vásárlásom alkalmával. :)




A Cosmokat egymás utánt követő napokon vettem meg. :)
A legújabbhoz járt egy pink lakk is. :)

Igaz több minden jár ozzá, én a pink lakkot választottam. :)
Be is szúrom nektek:


És az Essence Color&Go lakk, mely a 108 Ultimate Pink árnyalatú.


Vettem egy Balea testápolót is, mivel a másikam már fogyóban volt. A boltban filóztam, hogy a pisztáciásat vegyem e újra, vagy ezt. De győzött a cuki cicás csomi, na meg az, hogy kétszer akkora, mint a pisztáciás, tehát nem fog olyan hamar elfogyni.


És kiváltottam a dekor dobozt is. :)
Azt a csókot én csókóltam rá, így jobban tetszik, csak úgy, a poén kedvéért. :P


És a tartalma:

Astor Rúzs - 250 Soft Sensation
Nagyon-nagyon örültem, hogy ez volt benne, mert imádom az élénk rúzsokat és pirosból sohasem lehet elég!


- Astor Fashion Studio Körömlakk - 269 Royal Garden


Dove Intensive Repair Express Hajpakolás.


Nos ezeket vettem. De lesz még majd egy ruhás haul poszt is és a tesztekkel is hamarosan érkezem. A dekor doboz tartalmával pedig teljes mértékben elégedett vagyok, mert azt kaptam, amit szerettem volna. :)
Bár a kuponokat hiányoltam belőle, hisz megszokhattuk, hogy az is lapulni szokott minden kiváltható csomagban.

Ti kiváltottátok?

Kinek mi lapult a csomagban?

2 megjegyzés: