¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. április 10., csütörtök

¨‘°ºO Kedvenc Lovely Lakkom Oº°‘¨

Sziasztok!

 
Ezt a lakkot még tavaly nyertem Boginál a Lovely Nail Art blogján. Azóta már sokat használtam és nagy kedvenc lett, legyen akár tél, akár nyár.




Mivel akkor fényképezővel fotóztam, ami csak 3,2 MP-es, így nem lettek olyan jó képek, amik visszaadták volna a valódi szépségét.
De mióta új telefonom van 5MP-es kamerával, nem tagadom, sokkal de sokkal jobb, élethűbb képeket tudok készíteni. Így ha már újra felkentem, gondoltam, ideje megmutatnom ezt a szépséges lakkot!
Röviden a lakkról:
Sajnos már nem kapható.
9 ml tömény babarózsaszín lakk melyben rengeteg apró aranycsillám kapott helyet. Fantázia neve nincs, de én talán a Golden Rose nevet adnám neki.


Állaga krémes, könnyen kenhető, ecsetével sincs gondom.




Viszont 3 rétegben fed gyönyörűen. De a színe, a különlegessége kárpótol ezért. Száradása nem rossz, kb. 5-6 perc kell egy rétegre. Bár nem kiemelkedő, de nem is szörnyű.
Tartósság, nálam általában 2-3 napig van fenn egy lakk, mivel hamar megunom a színüket, szeretem a változatosságod, de őt a 4. napon mostam le, és csak enyhén kopott meg a vége. :)
Szóval ebben sem rossz.
Na de most meséljenek a képek, jó sok lett:



Nektek meg van vagy van hasonló lakkotok?
Kinek hogy tetszik?

8 megjegyzés:

  1. Ez nekem is az egyik kedvenc lakkom :) nagyon jól mutat a körmödön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Nem csoda, hogy te is szereted. :)

      Törlés
  2. Én is szeretem ezt a lakkot, habár nekem nagyon lassan szárad. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nincs gondom vele, főleg jó időben. :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Szó szerint! :)
      Kár, hogy kivonták már a forgalomból.

      Törlés