¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. április 22., kedd

¨‘°ºO Essence Color&Go Körömlakk - 108 Ultimate Pink Oº°‘¨

Sziasztok!


Ez a csodás Essence lakk a legújabb Cosmopolitan-hoz járt. Több féle termék közül lehet választani, én két újságosban is jártam, mire megtaláltam a megfelelőt. Utóbbiban csak 3 db Cosmo volt.



Évek óta, pontosabban 6 éve vagyok rendszeres Cosmo olvasó, az egyetlen magazin, amit szeretek és megveszek. Kis Cosmo-ból bezzeg rengeteg volt, de az nekem Nem kell. :D
Na de a második újságosnál ez a lakk tetszett meg hozzá, így ezzel hoztam el. Gondoltam, na a sokadik pink lakkom. Ejj, de nem olyan pink még sem mint az eddigiek. Ennek van egy nagyon szép halvány sötét mályvás beütése. :)
A külső a már jól megszokott Essence Color&Go lakkokra jellemző forma, ami még mindíg nagyon tetszik. :)


 Az üvegcse 8 ml lakkot tartalmaz.
Az ecsete lapított lekerekített végű, imádom, mert nagyon könnyen tudok dolgozni vele.


Krémes formuláju, ami szintén tetszik. Egy rétegben is szépen fed, de kettővel az igazi!
Hamar meg szárad, fényesre az én körmeimen ez 2-3 perc volt/ réteg.
A színe pedig egyszerűen mesés! *.*
Na de meséljenek a képek:



Egyébként egyre jobban szeretem ezeket a lakkokat, nekem eddig még semmi problémám nem volt velük :-)

Vélemény?

2 megjegyzés: