¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. április 25., péntek

¨‘°ºO Astor Rúzs - 250 Soft Sensation Oº°‘¨

Sziasztok!


Ez a rúzs a DM dekordobozban lapult. Nagyon örültem, mikor megláttam, mert imádom a pirosat.
Na de nézzük is.




A csomagolása nagyon szép, tetszik ez a metál pirosas csík a kupak találkozásánál és a kupak tetején.
Maga a tubus hófehér, és a márka neve megtalálható a kupak oldalán metál sávban.


Az árnyalat neve száma alul kapott helyet.


Kinyitva egy nagyon szép rúzst kapunk, ferdén van vágva és finom illatot áraszt.



Maga a szín jól pigmentált, enyhén talán meleg tónusú és krémes.


Viszont a felvitele már nem olyan egyszerű. :(
Elég óvatoskodva kell, ha csak a rúzzsal dolgozunk és ha kifutunk a szánk vonalából, ami ezzel a rúzzsal többször megesett, akkor nem szép az eredmény, így én az ujjammal szoktam eldolgozni a széleknél. Szóval kell az a rúzsecset...

Mindig elfelejtek venni, úgy hogy most már felírom magamnak.
Viszont a színe mesés, gyönyörűen pigmentált és tartósságra sincs panaszom.
Láthatjátok magában...


...és megbolondítva áttetsző szájfénnyel is rajtam. :)



Egyszóval a felvitelét tekintve nagyon tetszik, m csodás a színe, nem szárít, és tartós is.



Nektek meg van ez a rúzs?
Tapasztalat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése