¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. március 1., szombat

¨ ‘°ºO Rapsodi Lakkok Tesztje Oº°‘¨

Sziasztok!





Eljött az ideje, hogy bemutassam nektek a Bella játékán nyert 2 db Rapsodi lakkokat.
Első körben a rózsaszínt mutatom be.
Maga az üvegcse picit domborított a márkanév elől, míg az információk hátoldalán találhatóak.
A lakk a 03-as számot viseli fantázia név nélkűl.
Az üvegcse egyébként 11 ml lakkot tartalmaz.
Száradását tekintve 5-10 perc körűlire tenném, bár ez lehet csak miattam, nem tudom miért, de mostanában minden lakkom nehezebben szárad a körmeimen.
Az ecsetével könnyű felvinni és eldolgozni a lakkot.
Egyébként egy nagyon szép szolid, de mégis különleges lakkról van szó. Bár én a feltűnő színeket szeretem, néha még is kedvet kapok  egy-egy szolidabb színhez, meg aztán ha olyan helyre hivatott az ember, nagyon is előnyös egy ilyen db. :)
Bátran ajánlom ezen lakk ezen árnyalatát!


A lakk üvegen belül szép szatén fényű apró aranyló csillámokkal, amik a körmön már egyáltalán nem látszanak.
Viszont gyönyörű rózsaszín a lakk!


Én 2 réteget kentem fel, de lehet elkélt volna egy 3. is, de nekem most így is tetszik. 
Bár picit csíkozódik, de szerintem, legalábbis számomra nem vészesen.

Most pedig következzen az ezüst lakk, mely a 352-es számot viseli.
Az üveg, ecset kialakítása és száradás megegyezik a rózsaszínével, ám ez a lakk már jobban csíkozódik.


Színben amolyan világos szaténos ezüstnek mondanám.
Szeretem az ezüst lakkokat, bár még ilyen ezüstöm még nem volt.
Igazi hideg, téli szín
Magát az ezüstöt nagyon szeretem díszítéshez, francia manihoz is használni, de magában is imádom!
Tudom, még jövök (jó) pár lakk tesztjével, igyekszem őket is hozni, de hát általában nem naponta cserélgetem őket. De a lényeg, hogy hozni fogom őket! :)

Nos kinek melyik nyerte el a tetszését?

2 megjegyzés:

  1. Imádom a Rapsodi lakkokat, számtalan darabom van a márkától :D Ezek pont nincsenek, de igen csak megtetszettek *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is megszerettem őket, nekem csak 3 van sajna, mert itt sajnos nem találkoztam még velük.

      Törlés