¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. március 20., csütörtök

¨‘°ºO Mini Haul - Dm És Rossmann Oº°‘¨

Sziasztok!


Kb. 2 hete értesültem róla Fruzsinál, még hozzá a blogja FB oldalán, hogy a WestEnd Rossmann-ban egyes Essence kifutó termékek 149 ft-os áron vannak, így ha már arra jártunk barátnőmmel, gondoltuk benézünk. :)




Előszőr nem láttunk semmit aztán kiszúrtam az Essence pulton néhány terméket az említett áron.
Már rendesen ki voltak fosztva, csoda, hogy egyáltalán találtam számomra még valamit.
Én ezekre csaptam le:

- Essence Stay With Me 03 Candy Bar szájfény.



- Essence 06 I'm Velvety körömdíszítő bársonypor


És mivel engem is érdekelt az ArtDeco lakk, amit a Marie Clare-hez csomagoltak, én is beszereztem egyet, méghozzá egy lila színűt, ami a 127 számot viseli.

- ArtDeco Ceramic - 127



Tesztekkel hamarosan érkezem majd, annyit elárulok, hogy egyikük már kedvencem is lett. :)

Ti miket szereztetek?

Kinek melyik tetszik vagy van meg?

Melyikről hozzak először tesztet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése