¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. március 15., szombat

¨ ‘°ºO Lakk Teszt - Charm Limit Oº°‘¨

Sziasztok!


Újra jelentkezem egy lakkteszttel, méghozzá a Charm Limit 11.-es lakkjával, amit még IsaBella játékán nyertem. Egyébként jó pár teszttel logók még nektek, szóval mostanában ezekből nem lesz hány. :)



Ez a lakk egyébként egy nagyon szép fedő lakk.
Az üvege szögletes, nekem nagyon tetszik a kialakítása.
Maga az üvegcse 15 ml gyönyörű lakot tartalmaz, melyben különböző lila és fehér cssillámok kaptak sűrűn helyet, különböző méretben és formában.


Száradása meglepően jó, nem kellett rá órákat várni. :)
Különböző színű alapokon próbáltam ki direkt, hogy szemlltesem, mennyire gyönyörű is ez a lakk.
Az ecsetével is könnyű dolgozni, elegendő csillámot vesz fel, így eldolgozni is könnyű.


Nagyon megtetszett ez a lakk, még más színű csillámokban is kipróbálnám! :)

Kinek van hasonló lakkja?

Kinek tetszik?





4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó fedőlakk, szinte mindenhez passzol :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, alig bírtam ,,csak,, 5 lakkot választani, amire rákentem. :)

      Törlés
  2. Mutatós egy lakk, talán a lilán tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, élőben még szebb, főleg napfényben, ugyan is a lila csillám metál lila. :)

      Törlés