¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. március 31., hétfő

¨‘°ºO Galaxy Mani - Roses Dreams Oº°‘¨

Sziasztok!


Anno még a másik blogomon láthattátok ezt a manit, de mivel azt a blogot sajnos valaki tönkre vágta, így minden addigi anyagom elveszett.









Ma úgy éreztem, ismét elkészítem ezt a manit, melynek alapja a szokásos sötéttől eltérően világos rózsaszín lett. Ebből adódott a cím is. Egy rózsaszín álomvilágot hivatott megmutatni. :)
Felhasznált eszközök:

- Áttetsző fedő és alaplakk
- Sötétlila lakk
- Fukszialila lakk
- Vörös lakk
- Ezüst lakk
- Strasszkövek
- Alapozószívacs
- Vékony ecset

Alapozást követően felvittem a rózsaszín lakkot 3 rétegben.
Erre kerültek fel a színek szivacstechnikával.
Majd ezüst lakkal és vékony ecset segítségével csillagokat ábrázoltam.
Még mielőtt megszáradtak volna, mindbe pici strasszokat nyomkodtam. :)
Végezetül áttetsző lakkal fixáltam és a felesleget körömlakklemosóba mártott fülpiszkával távolítottam el.



Ti hogy álltok ezzel a technikával?
Hogy tetszik a nem meg szokott verzió nektek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése