¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. március 30., vasárnap

¨‘°ºO Essence Stay With Me Szájfény 03 Candy Bar - Teszt Oº°‘¨

Sziasztok!


Ezt a szájfényt nem régiben vettem 149 ft-ért.
Nem rajongok a szájfényekért, mert amik vannak Avonosok, bár szépek, de tartósságuk nulla, így inkább rúzs párti vagyok. De hát ott az üzletben gondoltam 149 ftot megér kipróbálni, ha nem jön be nem akkora veszteség. Így jött velem a 03 Candy Bar nevű árnyalata.


Ennek a szájfénynek nagyon szép korallos élénk színe van.
A csomagolása nagyon tetszik, azon kívül, hogy jól látszik a szájfény színe az átlátszó tubuson keresztül, nagyon tetszik a fekete feliratozás és a kupak alatti kis díszes rész.
Az információk röviden a kupakon és a tubuson találhatóak, egyébként 4 ml terméket tartalmaz.
Bevallom, először nem fűztem nagy reményeket, gondoltam biztos szép, de halvány lesz, meg nem valami tartós. De ne szaladjunk azért ennyire előre!
Kitekeréskor kattan egyet, jelezve, hogy kitekerhető biztonságosan. Egyből erős mennyei gyümölcs illatot árasztva. :)
Az ecsete elsőre fura volt, ugyan is nem a számomra megszokott forma fogadott, hanem egy közepén homorított ecset, ahova egyébként jó sok szájfény tapad meg.
Ebből a szempontból praktikus, de felvitelnél már nem annyira.... Az alsó ajkaimra szuperül feltudom vinni így, de felülre már nem igazán, így a tubus szájára szoktam lehúzni és az ecset végével felvinni. Na ekkor döbbentem rá, hogy kéne egy rúzsecset. Egyébként nagyon szépen építhető.



Na de vissza a szájfényhez. Meglepően pigmentált és ami még meglepőbb, hogy tartósságban se rossz. Felkenés után kb. 30 perccel ettem főtt ételt ( Brassóit ), ittam is, és a szájfény nem jött le, és csak egy nagyon picit kopott. Fél délelőttnyi időt hordtam majd minden nap, és csak 3-4 óra elteltével kellett frissítenem!
Ez számomra megdöbbentő, ugyan is eddig akárhány szájfényem volt, egyik se bírta ilyen jól.
Szóval számomra nagyon nagy öröm, hogy megvettem, nagyon megszerettem és bánom, nem vettem még egy színben meg, pedig még vacilláltam egy másik színen is.



Azért döntöttem a megvételén és kipróbálásán, mert az új rúzsaik pink árnyalata szintúgy nagy kedvenc lett mind színben, pigmentáltságban és tartósságban egyaránt, így reméltem, ha fele olyan jó ez a szájfény már megérte. És jelentem legalább olyan jó!
Igaz a csókot már nem bírná, de hát ez legyen a legnagyobb bibi egy szájfény esetében. :)


Nektek meg van valamelyik árnyalat?

Hogy viszonyultok a szájfényekhez?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése