¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. március 17., hétfő

¨‘°ºO Essence Lehúzható Alaplakk Oº°‘¨

Sziasztok!


Ezt az alaplakkot még februárban szereztem be a leárazások alkalmával 349 ft-ért.
Azóta párszor használtam már, így jól be tudok számolni a tapasztalataimról.




Az üvegcse egy papír burában kapott helyet, amin minden részletes információ megtalálható szemléltetve is.
Amikor megpillantjuk az üvegcsét, egy fehér lakkot pillantunk meg az üvegcsében, amiben 10 ml van.


Leírása:

1. Kenjük fel a lakkot vastag rétegben.
2. Várjuk meg míg teljesen meg nem szárad, ami annyit tesz, hogy a fehér lakk teljesen átlátszóvá kell, hogy váljon.
3. Ha teljesen átlátszó, vigyük fel rá azt a lakkot, amit csak szeretnénk a szokásos módon.
4. Ha már meguntuk, egyszerűen csak húzzuk le a körömágybőrtől kezdve.

Tanács: fel kenés után min. 3 óráig nem érheti meleg víz!

10 ml folyékony közepesen híg lakkot kapunk.

Az ecsetével könnyű dolgozni, bár a lakk híg állaga miatt nem lehet túl sok lakkot egyszerre fel vinni.
Illata, szaga egyáltalán nincs, így nem irritálja az érzékeny orrúakat sem.
A leírás szerint 1 perc alatt megszárad, de tapasztalataim szerint ez inkább 5 perc, pedig nem kenem fel túl vastag rétegben.



Valóban áttetszővé válik, ami szuperül jelzi, hogy lehet rákenni a következő lakkot. Tapintásra egyébként ragad, amolyan mint amikor a cellux ragadós felét tapintanánk meg.



Én most a Catrice 600 After Eight árnyalatával szemléltetem.
Ezt két rétegben kentem fel, és azt tapasztaltam, mintha hamarabb száradna meg a lakkozás, mint egyébként.
Viszont a mosogatást már nem bírja. Tehát inkább olyankor érdemes használni, amikor nincs túl sok házi munka, mert akkor viszont egész szépen bírja. Nekem általában 3 napot van fent egy lakkozás, és egész jól bírta kevés mosogatással, házimunkával, fürcsivel, szóval nem olyan rossz alaplakk ez. :)



Leszedésnél nem jön le egyben, inkább kisebb db-okban húzható le, de egész szépen és könnyedén lejön. Viszont jó tanács, miután leszedtük, mossuk át a körmünket kevéske körömlakklemosóval.


Nagyon megszerettem, de csak akkor fogom használni, ha nincs sok házimunka.
Még csillámos lakkal nem próbáltam, de tervben van. :)

Kinek van meg esetleg ez a lakk?



4 megjegyzés:

  1. köszi ezt a tesztet, azt hiszem megveszem én is :) főként a csillámos lakkok alá szeretném használni majd, mert annyira nincs idegrendszerem hozzá, hogy fél órán keresztül mosogassam őket a körmömről

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem még találsz belőle! :)
      Csillámos alá még nem próbáltam, de úgy olvastam 1-2 helyen, hogy praktikus csillámos lakkok alá. :)

      Törlés
  2. Én amint megvettem letörött a kupakja az ecset nyakánál, ugyhogy ment is a kukába :( Még jó, hogy az akciós kosárból vettem, nem teljes áron. Viszont ez eléggé megrengette a bizalmam..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, én is jártam már úgy lakkal, hogy kitekeréskor a kupakja a kezemben maradt, igen csak bosszantó. Szerencsére az n darabommal semmi ilyesmi gond nincs. :)

      Törlés