¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. március 21., péntek

¨‘°ºO Essence - 06 I'm Velvety Körömdíszítő Plüsspor - TESZT Oº°‘¨

Sziasztok!


Ma az Essence 06 I'm Velvety körömdíszítő bársonypor tesztjét hoztam el nektek.
Mint már nem régiben írtam, 149 ft-ért tettem szert rá.



Ez a pici tégelyecske 2,7 g körömdíszítésre alkalmas vörös plüssport tartalmaz.


Mint már a pigmenteknél megszokhattuk, hogy az új kiadásúak belülről is lezárhatóak egy beépített kupa segítségével, ennek a tégelye is ilyen már. Amit viszont egyáltalán nem szeretek, mert alig jön ki belőle valami, így fogtam és leszedtem.
A kezembe szórtam egy kevéske plüssport, épp annyit, hogy jól látható legyen, milyen kis finom ,,szemcsések,,


Én csak egy körmömön próbáltam ki, de nagyon tetszik. Igazán különlegesnek éreztem a körmömet tőle. Én egy ecset segítségével vittem fel áttetsző lakkra, és azzal is nyomkodtam bele. Szerintem szupi lett. :)
Lemosni nem volt nehéz, és azért 3 napig szépen fent maradt a körmeimen.
Egy pici kint maradt a bőrömön, ezért elnézést kérek.


Nektek van plüssporotok?

Kinek tetszik?



6 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan de még nem használtam. :D De már illene. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én egyből kipróbáltam, ahogy hazaértem. :)

      Törlés
  2. Én is ennyiért vettem, kíváncsi leszek rá de most nem ő az első a tesztekben :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jó kis dolog. Kíváncsi vagyok a te véleményedre is, mindenképp megnézem majd, persze a többi tesztelendőddel együtt. :)

      Törlés