¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. március 24., hétfő

¨‘°ºO Elmúlt Hónapok Szerzeményei Oº°‘¨

Sziasztok!


Nem régiben ismét Pesten jártam, és barátnőm eme alkalomból adott pár holmit, amit ő nem hord. Illetve az elmúlt hónapokban vásárolt dolgokat is bemutatom.




Timit melóhelyénél vártam, így taliztunk.
Szülinapomra kaptam tőle egy nagyon szép lila alapon fekete állatmintás sálat, nagyon tetszik. Imádom a színét, és mivel tudja, hogy nagyon szeretem az állatmintát, jól eltalálta. :)



Kaptam még egy farmer overált. Gyengéim az overálok, persze nem a sí, hanem a szexi, minden nap hordható darabok. Már hordtam is jó párszom, nagy kedvencem lett, nagyon jó ingekkel, galléros felsőkkel. :)


Kaptam 3 db pólót:

- 1 db piros galléros V kivágású rövid ujjú pólót.


- 1 db fekete alapon kék katicás rövid ujjú pólót


- 1 db sötétszürke alapon fehér pöttyös pólót.
Egyébként van hozzá egy hajpántom is, mit eddig sajna nem tudtam hordani, mert nem volt mihez, na de most! :))


Kaptam még egy szürke cicikidobós nyakba kötős középen gyűrt varrásos felsőt. Barátnőm jól tudja, hogy imádom a szexi, kihívó darabokat. Persze az e féléket mindig az aranyszabályt követve hordom; ha felül mutat, alul szolidabban, ha alul rövid akkor felül szolid. Ugyan is ha mindent mutat, az már közönséges lenne.
Szerencsére (vagy nem), nem a nagy mellűek táborát erősítem, de így szeretem magam, és ami szép, azt szeretem sejtetve kiemelni.



Kaptam még egy királykék flitterekkel kivarrt övet, amit lehet a derekamra vagy a csípőmre is tenni, ugyan is gumis. :)


És kaptam egy babydollt is. Igen csak szeretem a szexy holmikat, bármilyen holmiról legyen szó. Egy szexy fehérnemű hatalmas önbizalomlöketet ad, és valljuk be, szeretek a hálószobában is szexi lenni.
Szóval újabb darabja pici, szerény gyűjteményemnek.
De nyugi, bugyit, melltartót nem fogok kitenni a blogra.

És kaptam egy fehér szuper átmeneti kabátot, amit hűvös reggeleken hordok és nagyon szeretem. Csinos, kényelmes és pont a méretem.



Most pedig jöjjenek azok, amiket vettem. Persze nem egyszerre, hanem apránként, csak mivel eddig nem kerültek fel a blogra, most ezt pótolandó, megmutatom azokat is.

Nos még aznap  benéztünk New Yorkerbe is. Igazából célorientáltan, mert egy kinézett nadrágért mentem de nem volt a méretemben. Sajnos a legkisebb már csak a 38as volt, ami M-nek felel, nekem meg lassan egy éve 34es, azaz XS kell. Ne kérdezzétek hogyan sikerült, sosem koplaltam, mindig azt eszek amit megkívánok és bizony ami kedvencem képes vagyok abból 2 -3 tányérral is megenni egymás után.
Anyukám aggódott is, hogy nem e vagyok beteg. Ugyan is egy éve még M(38) volt a méretem tini korom óta. Aztán kb 1 éve napirendem a séta, ahova csak megyek, ha nem kell sietni, akkor bizony legyalogolom oda- vissza. Ezt úgy képzeljétek, hogy pl. Kelenföld Nyugati P.U. táv, Nyugati P.U. - Astoria vagy Stadionok táv, stb. Amúgy imádok sétálni. Bár most, hogy belegondolok, lehet ez az oka? :)
Na de ne szaladjunk el a témától, ha szeretnétek, majd egy másik bejegyzésben mesélek nektek bővebben. :)
Nos visszatérve. Nadrágért mentem, a kinézett darabért, de mivel nem volt, körűl néztem, és egyből első látásra beleszerettem egy neon zöld trikóba! *.*
Igen, sok gyengém van, a neon színek is azok. :D
Ha majd szeretnétek, ezekről is lehet majd poszt. :$
Rengeteg más színben volt még, de ebből a színből csak 2 db volt. 890 ft-ra leértékelve mind! Egyből lekaptam és fejben már össze is állítottam vele néhány szettet a meglévő ruháimból. :)
Szóval jött velem haza.



Tegnap pedig egyik ismerősömtől kaptam kettő tunikát, amiket ő nem hordott, mert nem tetszik neki.

Az egyik egy szürke alapon vékony fehér csíkos, aminek az alja nekem bő volt, így gyorsan be is varrtam belőle. Jobban szeretem a testhe álló darabokat, mert megmutatják az alakom, amit szeretek. :9
Viszont eléggé kivágott, így tudom alá hordani a cicitoppjaimat. :D
És mivel átlátszó is, így cicanacival szuperűl tudom párosítani, vagy harisnyával. :)


A másik pedig egy barna alapon lilás szürke csíkos tunika, viszont ezt magában is tudom hordani miniruhaként! :) Ez testhez lló, szóval nagy kedvenc lesz.



És a napokban megtaláltam a neon felsőhöz a színben hozzá passzoló fülbe valót, ami cicás, mindössze 220 ft-ért.
(Rajongok a cicákért, na jó miért nem XD)



 Ugyan ott, ahol az előző cicás fülbevalót vettem, vettem egy tollas fülbevalót is, mindössze 175 ft-ért.


Miután Aviana Rahl-nál láttam a napokban egy jókora gyűrűs posztot, megvettem életem első nagy gyűrűjét. Ugyan is eddig semmilyen gyűrűt nem hordtam, valahogy a picik nem fogtak meg, a nagyok mellett meg csak elszaladtam, akár hány ékszeres helyen jártam, ezt a szekciót kihagytam. Nem is értem miért...
Na de ahol a fülbit vettem, épp hogy kiszúrta a szemem, és ez a cicás cukiság kiabált utánam, vegyem meg. Így is lett. 375 ft-ért el is hoztam az utolsó elötti db-ot. Jelentem, aznap pont ment a szettemhez és imádom! :)))



Ezt a fülbit még télen vettem a Cosmos City üzletében 550 ft-ért. Egyszer majdnem elhagytam, apu találta meg a kapu előtt, azóta minden fülbimre jobban oda figyelek.


Vettem egy újabb fülbit, ez 300 ft volt.
Egyébként a fülbevalóállványom is betelítődött, úgyhogy az újabbaknak helyet kell majd szorítsak. XD


Tavaly ebbe a ruciba egyből beleszerettem és mivel még nem volt menta holmim, kellett. Szerelmes lettem belé. Ritkán veszek ruhát, mert egyszerűen alig fér a szekrénybe el, így csak azt veszem meg, ami szerelem első látásra. És 2200-ért nagyon megérte.


Nos ezeket kaptam, vettem az elmúlt pár hónapban.


Ki miket szeret?
Van igény személyesebb bejegyzésekre (pl.: a fogyásom, gyengéim ruhában, miket szeretek, stb?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése