¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. március 18., kedd

¨‘°ºO E.l.f. Primer És Szemhélyalap Tesztje Az Essence Pigmentjeivel Oº°‘¨

Sziasztok!






Az egyik kiszemeltem az Essence szemhéjpúder alapja volt, így sokáig mérgelődtem, hogy nem sikerült megszereznem, ugyan is a leárazások alkalmával elkapkodták mind :(
Na de itt jön a képbe az e.l.f.!
Még a nyáron hazalátogatott egy nagyon jó barát nőm, Ivett, aki rengeteg sminket hozott nekem Wales-böl. Köztük volt ez az e.l.f. Primer and Sealer.

Én eddig csak a primer részét használtam, ami nagyon jól bevált, de nem tudtam mi a másik vége így az el is felejtődött. Aztán jöttek az Essence leárazások és ezzel együtt sok-sok pigment. Na meg anno a Cosmohoz is volt egy.





2 pigment kilóg viszont a meglévőkből, ugyan is nagyobb csillámokat tartalmaznak, mint a többi, így se alapozóval se magában nem használhatóak.


Ám de itt jön a képbe a főszereplő!
A napokban jött az ötlet. Google jó barát, keressünk rá mi is ez, és így is tettem. Majd jött a felismerés: basszus ez szemhéjpúder alap, na akkor teszteljük is!
Így előkaptam a 2 pigmentem.

Egyébként kialakításra tégelyes, fehér ecsettel és áttetsző zselés krémmel. Könnyű felvinni, de ügyelni kell, mert hamar megszárad.




A pigmenteket 1-1 szememre vittem fel szemhéjpúder ecset segítségével ütögettem, nyomkodtam finoman bele. És láss csodát működik!
Bár pici felesleg került a szemeim alá, de a pigmentek 95%-a jól megragadt az alapban.


Így egy csodás, különleges arcában hordhatom őket. Tartósságra is kiválóan teljesít, hiszen reggeltől délután 4- ig a szememen voltak és nem kopott meg feltűnően, a megtapadt csillámok nem potyogtak le.
Szóval nálam nagyon be vált, madarat lehetne fogatni velem, hogy végre nem csak porosodik ez a 2 pigmentem. :D


Kinek van még meg?
Ki milyen szemhéjpúder alapot használ, ajánlana?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése