¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. március 6., csütörtök

¨ ‘°ºO Dressale Kívánságlista Oº°‘¨

Sziasztok!


Körül néztem a DresSale weboldalán ahol szebbnél szebb alkalmi ruhák, cipők és ékszerek közt lehet válogatni.
És össze is állítottam egy kívánság listát azokból a darabokból, amiki a legjobban tetszenek.




Elsőnek a cipők közt néztem szét, azok közűl is a platformoknál. Ez a gyönyörű platform szandál első látásra szerelem!

 


A következő 2 db ruci.
Egy hosszú:



És egy mini ruhát:




És egy ékszer szettet:



És egy kéket is:



Nos én ezeket néztem ki magamnak. :)

Ti miket néztetek ki?







8 megjegyzés:

  1. A szandált én is néztem, csak félek, hogy túl magas lenne :) és nem tudnék benne járni :D ezért választottam egy laposat :)
    Az ékszerek is klasszak és a ruhák is csinosak ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Adry! :)

      A minden napokban én se bírnám állandóan hordani, de alkalomadtán szerencsére tudok benne tipegni. :)
      A te választottjaid is nagyon csinosak. :)

      Törlés
  2. A kék ruha nagyon tetszik, a magassarkú se rossz, mondjuk tuti orra esnék benne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, alig bírtam egyébként választani, annyi gyönyörűség található az oldalon! :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a szandál, imádom a magas sarkú cipőket, és szívesen elfogadnék egy hasonlót! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Én is imádom a magassarkú cipőket, lapos cipőben csak botladozom, így nem is hordok, maximum papucsot. :)

      Törlés