¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. március 5., szerda

¨ ‘°ºO Cuki Katicás Körmök Oº°‘¨

Sziasztok!


Egyre jobban meg érint a tavasz szele, így én is kezdek tavaszias hngulatot fel venni, maminek az eredménye mind sminkben, mind maniban megmutatkozik. :)



Nos a tavasz végett cuki katicás körmöket alkottam. Igaz némelyik kissé bénácska lett, mivel nem vagyok profi, de azért annyira nem lett rossz szerintem. :)


- Alap és fedőlakk
- menta színű lakk, mivel jelenleg nincs fehérem
- neonzöld lakk
- élénk piros lakk
- kicsit sötétebb piros lakk
- fekete lakk
- vékony ecset
- lemosáshoz körömlakklemosóba mártott fülpiszka


1. Az alapozás után felkentem a mentaszínű lakkot 2 rétegben, kihagyva a gyűrűs ujjamat, amire az élénk piros lakk kerül 2 rétegben.

2. Ezt követően a neon zöld lakk következett egy rétegben.

3. miután megszáradt, következett a díszítés a vékony ecsettel, a zöld alapokra katicákat festettem piros és fekete lakkal, míg a piros alapon a katica hátát mináztam.

4. Ezeket követően jött a fedőlakk, majd a felesleget körömlakklemosóba mártott fülpiszkáló segítségével eltávolítottam.


Kinek tetszik?


8 megjegyzés: