¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. március 10., hétfő

¨ ‘°ºO Csíkos Francia Mani Oº°‘‘¨¨

Sziasztok!


Ma egy különleges francia manit mutatok meg nektek, amit nagyon szerettem a múlthéten hordani. :)




 Felhasznált eszközök:

 - Essence Lehúzható alaplakk
 - Orgona lila lakk
 - Sötét lila lakk
 - Fukszia színű lakk
 - Kék-lila csillámos fedőlakk
 - Vékony ecset

1. A lehúzható alaplakkot elkentem, róla majd hamarosan hozok részletesebb tesztet.
2. Felkentem az orgona lila lakkot.
3. Francia mani stílusban a körmeim végét átkentem a fukszia színű lakkal.
4. A sötét lila lakkal és a vékony ecset segítségével a fuksziaszínű végekbe csíkokat húztam.
5. Az orgona lila részt átkentem a csillámos fedőlakkal több rétegben.
6. A felesleget, mint mindig, körömlakklemosóba mártott fülpiszkáló segítségével távolítottam el. :)

Íme a mani:


 Ki szereti a különleges francia manikűröket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése