¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. március 28., péntek

¨‘°ºO ArtDeco Ceramic 127- Teszt Oº°‘¨

Sziasztok!





Ideje, hogy én is bemutassam nektek a Marie Clare-hez kapott körömlakkot, mely a 127 számot viseli és egy sötétlila színt takar.
Még sose volt ArtDeco lakkom, így gondoltam ennyit megér a kipróbálása.
Az üvegcse 6 ml lakkot tartalmaz, sajnos fantázia neve nincs, egyébként egy sötét lila ceramic lakkról van szó.


Ecsetével könnyű fel vinni a körmökre, közepesen krémes, folyós, könnyen teríthető.
Két rétegben tökéletesen fed, viszont száradása már nem ilyen jó. Többször is próbáltam már, de mindig legalább 10 perc kellett rétegenként, holott úgy használtam, mint bármelyik lakkom.
Tartósságra viszont egész jó, nekem 3 napot volt fent, amit jól bírt.
Fényesre szárad és nagyon szép igazán sötét lila színt kapunk. Az üvegcsében csak egy árnyalatnyival világosabb tehát, nem észre vehetően.
Nos be vallom, már egy pár blogon olvastam róla más árnyalatokban, így nagy elvárásaim voltak vele, de számomra nem jött el a wow hatás.


A száradása ellenére azért nem rossz, de nem hiszem, hogy be fogok ruházni rá. Akkor már inkább más márkák ( pl.: China Glaze, Golden Rose, Modells Own, Color Club, stb...) lakkjai közt nézek szét, csak jussak el végre a NailLandbe meg egy Müllerbe, mert sajna itt még Müller sincs. Na de ami késik, nem múlik. :)
Ezt a lakkot barátnőmnek adom, mert van már egy majdnem ugyan ilyen színű lakkom a Sally Hansen márkától, és azt sokkal jobban szeretem.
Viszont nem bánom, hogy kipróbáltam, mert az újságot teljesen kiolvastam, holott csak a Cosmopolitan rendszeres olvasója vagyok, mivel eddig más magazinok nem fogtak eddig még meg annyira, hogy mindíg megvegyem őket. És kipróbálhattam egy olyan lakkot, ami itt nem kapható.


Nektek van ArtDeco lakkotok?

Mik a tapasztalataitotok?

2 megjegyzés: