¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. február 22., szombat

¨ ‘°ºO Szülinapomra kaptam! :) Oº°‘¨

Sziasztok!


Mivel 12-én volt a szülinapom, így meglátogattam anyuékat a hétvégén, no meg a barátnőimet is. :)
Jó sok mindent kaptam, méghozzá olyanokat amik igazán tetszenek.




Anyuéktól kaptam egy királykék alapon fekete leopárd mintás kabátot. Uh, imádom! *.*
Pont jól jött, mert a másik kabátom tönkre ment sajna.
Ez a kabi picit nagy meg formátlan rajtam, de kitaláltam, hogy a derekánál övvel fogom hordani, így kiemelve az alakom és csinosabbá téve a kabát fazonját. :)
(New Yorker)




Szintén anyuéktól kaptam egy ezüst hosszú nadrágot. Hőn áhított régi vágyam volt egy ilyen naci, mert feltűnő, dögös és mert ez én vagyok.
Buliba pedig remekül feldobható bármelyik szett.
Egyébként még tavaly, mikor bejött kinéztem, de 8990 ft-ot nem adtam volna ki érte, főleg, mert volt fényes arany színben is, és abba is beleszerettem, de sajna már nincs. Vártam a leárazásokat, és 2 hete majdnem meg is vettem. Milyen jó, hogy nem tettem. :D
(New Yorker)


És egy királykék-fekete-ezüst szoknyát is.
Na ebből minit varrok, utálom a nem rövid szoknyákat, illetve el is áll oldalt, de ezt orvosolom majd. :) Egyébként nagyon szép, tetszik.
(New Yorker)



Kaptam még 2db körömlakkot és egy alapozót.
Az egyik lakk egy Essence lehúzható alaplakk, a másik egy Avon Color Trend kék nagy glitteres lakk.
Az alapozó Volaré mattító alapozó zsíros bőrre.


Timi barátnőmtől egy szupi fekete bokacsizmát kaptam, ami magassarkú.
Nagyon kényelmes kis darab. :)


Erikától egy világos kék leopárd mintás fülbit kaptam, egy fehér strasszos hosszú csillag medálos nyakláncot kaptam. Anyujától pedig egy kígyómintás felsőt és egy Avonos fürdéshez való illat és habfürdő szerű virág konfettiket.
Ahh mennyei az illata!!!!


Nos ezeket kaptam én idén szülinapomra. :)))
Szép Napot!

2 megjegyzés:

  1. Utólag is Boldog Szülinapot! Nagyon szép ajándékokat kaptál: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen Köszönöm! :)
      Igen, azóta megszerettem a kabát hordását. :D

      Törlés