¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. február 12., szerda

¨‘°ºO Szülinapi Mini Haul Oº°‘¨

Sziasztok!

Igazából nem készültem mára bejegyzéssel, de ma meg érkezett a pici csomagom Timitől, amit a blogján (Thimmyke Lakk-kuckója) indított BlogSale-ján vettem.
Az időzítés remek volt, mert ma van a szülinapom és pont ma érkezett meg. :)




A csomag tartalma rendes borítékban érkezett, és plusz be volt csomagolva egy papírba és külön kis tasakokba. :)


Nos mint láthatjátok 4 gyönyörű fülbevalót tartalmazott a boríték. :)
Véletlenűl mind lila egyébként, nem szándékosan, de így jött ki, hogy pont ezek tetszettek. :D


És egyenként.:

Ez egy cuki sok-sok kis cserkó füzérekből álló logós fülbi.


Ez a fülbi meglepetés volt, de nagyon nagyon tetszik. Kézzel készített, és szerintem gyönyörű. :)


Na egy ilyenre már régóta vágytam de vagy nem találtam, vagy jóval 1000 ft fölött.


Ezt a fülbit eredetileg egy koktélruhához vettem, ami pink fekete csíkokból áll, de mint látható lila fekete a fülbevaló. Timinél a képen pinkesnek tűnt, igaz telefonról néztem, pedig még a kép alá is írva volt, hogy lila, de hát addigra már belemerültem a fülbevalók látványába. Sebaj, lehet a lilát át festem majd pinkre. :)


Aki ismer, az tudja, hogy imádom a nagy, lógós, illetve feltűnő, csillivilli fülbevalókat. :)

További Szép Napot! :)


























6 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy tetszenek! :) Viseld őket egészséggel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen még egyszer! :)
      Az lesz, ár ki is gondoltam, mikhez fogom őket viselni. :)))

      Törlés
  2. Boldog Szülinapot! :) Szép ékszerek! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek:) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés