¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. február 15., szombat

¨ ‘°ºO Essence - 121 Gold Fever TESZT Oº°‘¨

Sziasztok!


Ma bemutatom az Essence leárazásokon szerzett különleges aranycsillám lakkot.





Az üvegcse kialakítása már magával ragadt, ugyan is az egész kupak arany alapban arany- ezüst csillámos, jelezvén a tartalmazott lakkot.
Egyébként 8  ml lakkot tartalmaz, ecsete lapított a vége picit lekerekített; amivel nekem nem okozott gondot a lakk felvitele.







Maga a lakk töménytelen mennyiségben tartalmaz kisebb-nagyobb arany, ezüst és piros csillámokat aminek az egyvelege gyönyörű!
Bár a piros csillámok nagyon aprók, még sem vesznek el a körmökön, szolidan, de észre vehetően ott csillognak àm! :)



Én nem magában kentem fel, hanem egy arany körömlakk fölé, aminek a kettősét imádtam, de magában is kipróbáltam, illetve díszítésként már láthattátok is. :)
Magában 3 réteget kell felkenni a tökéletes fedés érdekében. De megéri, mert gyönyörű! 345 ft-ért meg végképp! Nem egy átlagos arany csillámlakk, kár, hogy kivonják a forgalomból, mert eszméletlen szép, én imádom.

Egyes képeket fényképezővel egyeseket a telefonommal készítettem, és ami meglepő a telefonom sokkal szín élethűbb és élesebb képeket készített, mint a fényképezőm. :O :D






Tartósság. Nos én meglepődtem, mert egész jól bírta, holott sokan nincsenek megelégedve vele. Avon  arany lakkon 4 napot, magában 3-at bírt ki, ami nekem  bőven elég, ugyan is nem szoktam 3 napnál tovább hordani egy lakkot, de ezt nem igazán akartam lemosni. :$

Sokan nem szeretik az Essence lakkjait, mert tartósságot tekintve sok rosszat hallottam, ez engem is vissza szokott tartani a teljes áron való megvételüktől, de az a pár db, ami megvan nekem egészen jól bírják, sőt még egyik állaga se változott szerencsére. :)
A mai napig nagy kedvencem még a Hello Holo és most már ez, de a többit is szeretem.
Szóval én azt mondom, ha tehetitek, akkor vegyétek meg ezt a lakkot, mert nagyon szuper kis db és ennyiért pláne megéri. :)


Kinek van meg ez a lakk?

2 megjegyzés:

  1. Nekem megvan, még teljes áron vettem és a kedvenc glitteres lakkom. Ezért a leárazások alkalmával megvettem belőle az utánpótlást is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én bánom már, hogy nem szereztem be még egyet, de majd igyekszem nem túl sűrűn használni, hogy minél tovább kitartson! :)

      Törlés