¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. február 25., kedd

¨ ‘°ºO Cuki Cica Páros Körmök Oº°‘¨

Sziasztok!


Mivel már egyre jobban érződik a tavasz közeledte, én is egyre jobban kezdek ráhangolódni. :)
Ennek eredménye pedig mind hangulatban, mind sminkben, öltözködésben és maniban is érződik már.
Igen, nem rég volt Valentin nap. bár ez engem hidegen hagy, fölösleges felhajtásnak tartom csak, úgy vélem, aki szeret, ne csak ilyenkor jusson eszébe a másik. Egy évforduló vagy születésnap sokkal értelmesebb. De ez csak az én véleményem. :)
Az következő képek egy cuki cicapárt megjelenítő mani lesz. :)





 Felhasznált eszközök:

- Alapozó és fedő lakk
- Nude színű körömlakk
- Arany csillámos fedőlakk
- Neon pink körömlakk
- Fekete körömlakk
- Ezüstszürke körömlakk
- Vékony ecset
- Körömlakklemosó és fülpiszkáló

1. Első körben lealapoztam a körmeim, majd felkentem a nude színű lakkot 2 rétegben.
2. A nude réteget átkentem egyszer az arany csillámos fedőlakkl.
3. Miután megszáradt francia mani stílusban áthúztam a körömvégeim a neon pink körömlakkal.
4. Ezt követően megformáztam a cicapárokat fekete és ezüst szűrke körömlakkok illetve egy vékony ecset segítségével 3 körmömre.
5. A hüvelyk ujjam és kisujjamra pedig cicatappancsok kerültek ugyan így :)
6. Végül átkentem az egészet fedőlakkal és a felesleget eltávolítottam körömlakklemosóba mártott fülpiszka segítségével.

És akkor jöjjenek a képek!
Egyébként 5 napig hordtam, strapabíró lett és nagyon imádtam, nehezemre esett lemosnom, de már muszály volt.
Figyelem, rengeteg kép következik! :))




 Na ki szereti a cicákat? :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése