¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. február 11., kedd

¨ ‘°ºO Csillogó Turbó Ihlette Körmök Oº°‘¨

Sziasztok!






Nos a cím igen, miután kész lettem a manival egyből Turbó, a csigusz jutott eszembe róla. Nos innen a cím! :D
Nem tudom ki látta ki nem a mesét, de szerintem űber cukker mese és főhős. És maga a történet mondandója is eléggé megfogott engem. Álmodj, merj, váltsd valóra! Légy önmagad! Ezért is fogott meg annyira ez a kis csiga.

Na de ennyit a meséről. :)

A használt lakkok:

- Alap és fedés: Sally Hansen
- Piros alap szín: Sally Hansen 570 Right Said Red
- Holo Sáv: Essence 03 Hello Holo
- Arany Sáv: 121 Gold Fever
- Barna oldal csíkok: Aden lakk és Oriflame tusecset
- Felesleg lemosása: körömlakklemosóba mártott fülpiszkáló.




Az alapozás után felvittem a piros lakkot 3 rétegben.
Ezt követően a holografikus csillámlakkal húztam 4 ujjamra  középre egy sávot szintén 3 rétegben.
A gyűrűs ujjamra ezt az arany csillámlakkal viteleztem ki.
Ezeket a csíkokat 2 oldalt 1-1 vékony barna csíkkal díszítettem.
Végül fedő lakkal fixáltam a manim. :)
Íme a végeredmény:


Egyébként vicces, hogy a szín élethű képeket a telefonommal készítettem, ugyan is a fényképezőgépem nem adja vissza csillogó lakkok (Hello Holo, Gold Fever) valódí szépségét. Nos a telefonom viszont igen, így a holo különböző szépségű-színű csillámijait így sikerült jobban lekapnom. XD

Hogy tetszik nektek?

2 megjegyzés: