¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2014. január 26., vasárnap

‘°ºO 2013 Karácsonyára Kaptam Oº°‘¨

Sziasztok!


Idén nagyon sok mindent kaptam Karácson alkalmából. Jó ég, el se hiszem, hiszen ennyi mindent utoljára még kisgyerekként kaptam.ÉS még a szülinapom hátra van, ami mindjárt, pontosabban Február 12.-én itt van. :D




Őszintén szólva nem számítottam sok dologra, épp ezért is lepődtem meg, hogy ennyi mindent kaptam. :) :$
És persze vigyorogtam is mint a tejbetök. :D

Nos kaptam 4 melltartót 5 bugyit, (mind NewYorkeres, ahol amgy imádom a fehérneműket, egyébként évek óta csak ott veszek fehérneműt) de ezeket, ha nem baj nem mutatnám meg, hisz úgy gondolom, az már picit intimebb dolog ahhoz, hogy kitegyem ide.

Egy szexi kis szettet Timi barátnőmtől, amit szintén nem mutatnék meg hasonló okok miatt. :)

2 db nagy fülbevalót.
Imádom a nagy, lógós, feltűnő fülbevalókat. :)


- L'Oreal Micellás Víz
- Pisztáciás Balea Testápoló
- Pisztáciás Dove Krémtusfürdő

Imádom a pisztáciát, az eper és vanília mellett ez a másik favoritom még. :)


- Gliss Kur Sampon a Kasmír tapintású hajért.
- Gliss Kur Hajpakolás

Évek óta ez a kedvenc márkájú hajápoló termékcsaládom. Rengeteg más márka termékét kipróbáltam már, de egy se vált be csak ez. Bármilyen problémám volt a hajammal, mindig mindet helyre hozták.


- Essence közepesen sötétkék pigment
- Lora szemöldökcsipesz

Egy jó szemöldökcsipeszre mindíg szűkség van és hát a pigmentekből sosem elég... :)


Na és akkor a rucik!

Királykék, elől flitteres, nyakba kötős felső. Gyönyörű színe van és kényelmes is viselni.
(Cosmos City)


Királykék szexi cső miniruci. Gyönyörű a színe! És kényelmes is.
Igaz be kellett vennem belőle alul, mert nem szeretem, ha eláll, azt szeretem, ha testvonalat követ.


Sötétkék cicanaci, elől strasszokkal. (Cosmos City)


Fekete alapon arany virágmintás nadrág, (Cosmos City) Hehe, újonnan kedvenc gatyám, többek között.


Bőr hatású nadrág, uh mióta vágytam már egy tökéletes darabra! *.*
Erika barátnőm meg is jegyezte, mikor meglátta rajtam, hogy ne menjek hozzájuk, mert anyuja leszedi rólam, mivel anyukája is akar egyet. :)


Csinos csőnaci, sárkánymintával, koptatással. :)


Piros, harangujjas Playboyos felső.


Magassarkú platform csizma. (Cosms City)
Ahh, imádom a magassarkúkat. De ennél magasabbat már nem vennék fel, mert abban már tudom, hogy imbolyognék, ebben még magabiztosan tudok járni. :)
De csak akkor veszem fel ha bulizni, megyek, vagy csajos programom van. Szaladgálni persze nem ebben szaladgálok.


És a Niveától is kaptam 2 db termékmintát.


Nos én ezeket kaptam karácsonyra, és nagyon örültem nekik, azóta már jó párat használatba is vettem, fel is avattam.

És utolsó sorban megmutatnám a szilveszteri szettem. Senki ne ijedjen meg, nem így mentem, rendesen felöltöztem és csak a lakásban öltöztem át ebbe. :)
Igen, imádom a leopárd, ocelot, párducmintás holmikat. )


Ti miket kaptatok karácsonyra?
Mi volt rajtatok szilveszterkor?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése