¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. december 12., csütörtök

‘°ºO Nyereményem Lizától Oº°‘¨

Sziasztok!


Tudom, egy ideje nem volt új bejegyzés, ennek oka az volt, hogy sajnos a gép beadta a kulcsot 2 hétre, de sikerült megoldani új alkatrészekkel. A másik pedig az, hogy jön a karácsony, és ilyenkor minden a tetejére áll. De most már itt vagyok! :)

Hétfőn ért a hír, hogy nyertem Lizánál a Líza Lakkjai blogon. :)
Tegnap előtt fel is adta csomagot, és ma meg is érkezett rendben. :)



Egy fehér A/5-ös buborékfóliás borítékban érkezett a csomagom. Gyorsan kibontottam, mert már izgatott voltam.
A termékek egyesével be voltak még csomagolva jó vastagon Szilvia papírtörlőbe és celluxba, hogy biztosan ne essen bajuk. Plusz még egy kis kézzel írott levélkét is kaptam.


Kicsomagolás után 4 db lakkot és 1 db szemhéjpúder 4-es palettát kaptam.


A lakkok:

Lora 960 - ez egy szép vörös lakk, sajna a kép nem adja vissza a színét illetve külön kép nem sikeredett róla.

Butterfly 105 - fuksza rózsaszín lakk, nagyon szép.

Lovely BlinkBlink Nr.6. ez pedíg egy pelyhes lakk, nagyon tetzik. :)

 Catriice 600 - After Eight ez egy gyönyörű öld színű lakk.



És a szemhéjpúder paletta, melynek a neve Miriale.
1 fehéret és 3 rózsaszínes árnyalatot tartalmaz.


Alap nélkűl elég haloványnak bizonyúlt.


De az alapozó már sokat segített rajta.


Összességében nagyon tetszik a csomi. :)
A lakkokról külön hozok  majd bejegyzést, a vöröst már be is vetettem. :)
Nagyon szépen köszönöm Lizának a lehetőséget és azt is, hogy ilyen gyors volt, és hogy szólt, hogy nyertem, mivel nem volt gépem, nem láttam.

















2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszenek a nyeremények :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná, hogy tetszenek, pont az én ízlésemnek valóak. :)
      Köszönöm mégegyszer! :)

      Törlés