¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. december 14., szombat

‘°ºO Catrice - 600 - After Eight Körömlakk Teszt Oº°‘¨

Sziasztok!


Mint láthattátok, a nyereményeim közt szerepelt ez a lakk is többek között, mit most szeretnék bemutatni nektek is. :)



Kerek üvegben 10 ml sötét méregzöld lakkot tartalmaz, ami valóban amolyan After Eight-es, mint a csoki, ami egyébként nagy kedvencem. :)
Az ecsete lapított és rövid. De könnyen kezelhető,


A lakkot 2 rétegben vittem fel, az első réteg viszonylag gyorsan száradt, de a második már elég nehezen akaródzott megszáradni. :S
De a színe kárpótol mindenért! :)



Kinek van meg ez a lakk?
Kinek tetszik?

6 megjegyzés:

  1. Szép szín, tetszik hogy van egy kis kékes-zöldes fénye is:)

    VálaszTörlés
  2. szép ez a lakk, nincs meg ez a lakk, de szerintem hasonló lakkom van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen szép, kíváncsi lennék a te hasonlódra is. :)

      Törlés
  3. Örülök, hogy felkenve is tetszik!! :)) Nekem is megvan ez a lakk, nagyon szeretem :) Ezért gondoltam, hogy teszek ilyet a csomagba is, mert tuti a nyertesnek is tetszeni fog! ;) És igazam lett! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, nagyon tetszik. :) Nagyon szépen köszönöm, jól el találtad a csomag tartalmát, mert mind nagyon tetszik. :)

      Törlés