¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. november 17., vasárnap

‘°ºO Mani A Rózsaszín És A Lila Jegyében Oº°‘¨

Sziasztok!


Ma ismét egy manit hoztam el nektek, amit ismét nagyon szerettem. Ígérem, igyekszem már nem csak manikat hozni, hanem mást is. :D




Amiket felhasználtam:

 - Sötét lila lakk
 - Pink lakk
 - Holografikus sötétebb mályvás rózsaszín lakk
 - Vékony ecset
 - Lila kaviár gyöngyök
 - Pont a gyöngyökhöz valami lapos végű pálcika
 - Alapozó és fedőlakk
 - Fülpiszkaés körömlakklemosó


A mutató ujjam kivételével mindegyik ujjamat pink lakkal kentem át 2 rétegben.

A mutató ujjam sötét lilával kentem át.

Aztán a holo lakkal a gyűrűsujjam hosszanti csíkban, míg a többit francia stílusban kentem át.

Majd a pink részeket átkentem fedőlakkal és 2 ujjamra gyöngyöket helyeztem el a pink részekbe.

Ezt követően átkentem minden körmöm fedőlakkal.

Végül körömlakklemosós fülpiszkálókkal lemostam a felesleget a bőrömről.



Hogy tetszik?
Ki melyik színt szereti?



10 megjegyzés:

  1. Szép lett, bár én a Sally-t nem raktam hozzá :) A legjobb lakk, ami életemben valaha volt, kár hogy olyan drága :(

    Amúgy nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Jajam, nem egy olcsó kategóriájú, de nem is a legdrágább. :)

      Törlés
  2. Húú ez a manikűr nagyon tetszik <3 <3

    VálaszTörlés
  3. Azt hittem kommenteltem de nem, pedig kétszer is megnéztem ezt a manit, annyira jó lett ^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos lett! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóó *--*
    Ja és elfelejtettem szólni, hogy díjat kaptál :3
    http://dorisviciousdesign.blogspot.hu/2013/11/dijam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Amint időm engedi benézek! :)))

      Törlés