¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. november 4., hétfő

¨‘°ºO Halloween Ihlette Körmök Oº°‘¨

Sziasztok!


Igen, tudom, hogy már elmúlt de 4 napíg nem voltam gépközelben, így nem tudtam bejegyzést se írni, viszont jó pár anyagot letudtam gyártani a blogra. :)




És amiket használtam:


- Sárga Lovely homokhatású lakk
- piros Lovely homok hatású lakk
- fekete lakk pici apró csillámokkal
- barna körömlakk
- arany csillámlakk
- vkony ecset
- felület lakk keveréséhez
- strasszkövek.
- alap és fedő lakk
- körömlakk lemosó és fülpiszkák.

A két Sand lakkot összekevertem, hogy narancssárga homokhatású körömlakkot kapja, ez lett a manikűr alap színe.
Majd a feketével és vékony ecsettel pókhálókat és pókokat pingáltam a körmimre.
A barnával pedíg egy denevért pingáltam a középső ujjamra, majd a narancssárga részre pici arany hold srasszocskákat rögzítettem.
Az arany csillámlakkal pedig a gyűrüs ujjamon a narancssárga felületet kentem át, extra csillámlást adva neki.
A Niveás dobozban strasszköveket tárolok, ezek kerültek fel a pókhálók sarkaihoz, melyeket ezt követően áttetsző fedőlakkal rögzítettem.


Kinek tetszik?




2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett!! tetszik!
    http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Örülök, hogy tetszik! :) Élőben még szebb volt. Csak hát azok a fránya képek fény viszonyok nem mindig akarják az igazságot....

      Törlés