¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. november 13., szerda

¨‘°ºO Essence Rúzs Teszt - 08 Color Chrush Oº°‘¨

Sziasztok!


Már régóta ácsingóztam egy pink rúzsra, de sehol se találtam megfelelőt. Vagy is de, még múltkor a Müllerben teszteres régi kiadású Catrice rúzsát ami a 210-es kódot birtokolta. Gyorsan rohantam is az állványhoz, ahol megtaláltam ezt a rúzst, új kiadásban, igen ám, de teljesen megmásították a színét! Gyalázat!!!! Így csalódottan jöttem el, mert nekem csak olyan pink kellett, más nem felelt meg.... A teszterest meg nem lehetett elhozni, hiába kiárusítás volt....
Na mindegy. Aztán nem régiben a szokásos bevásárlásomon voltam, és elhaladtam az Essence állvány mellet a DM-ben. Miel elsőre az Essence rúzsaival nem voltam kibékűlve, meg se akartam állni. Aztán eszembe jutott hátha. Lekaptam egy színt és a kézfejemre pingáltam vele. Hát nem elsőre egy szupi pinket sikerűlt kipróbálnom? :D
Azon nyomban landolt is a kosaramban, aztán boldogan szaladtam vele haza a francokat a mosdóig! :D




 A színt kódját és nevét az alján találjuk. Rövid információ a kupak oldalán egy matricán. És a kupak és a rúzs tartója találkozásnál egy rózsaszín sáv jelzi, milyen színt is takar.


 Nos a színe valami fantasztikus!!!!! Krémes állagú maga a rúzs, könnyen kenhető. És szépen pigmentált. És ami meglepett, hogy tartósságban sem olyan rossz. Igaz én mindig használok a teljes számra alá szájkontúrceruzát, de akkor is!
Ha nem eszünk, iszunk, egész jól bírja, olyan 3-4 órát simán kibírt a számon! :)

Szvacsltam kézre vakusat és természetes fényben lévőt is.
Illetve a számon is láthatsjátok!
IMÁDOM! :D



Nos kinek van új kollekciós Essence rúzsa?
Vélemény róla?

2 megjegyzés:

  1. Wow, nagyon jól mutat rajtad, és szép a színe :)
    Díjat kaptál tőlem ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Nagyon szép, én imádom! :)

      Törlés