¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. november 7., csütörtök

¨‘°ºO Essence - Edward"s Love Oº°‘¨

Sziasztok!


A Novemberi Cosmohoz ismét szépség termékek vannak csomagolva, én most ezt a pigmenteset választottam, mivel a többi, ami közül választhattam, vagy nem tetszett, vagy már volt hasonlóm, és ilyenkor szeretek kipróbálni valami újat, mivel amúgy is mindig megveszem a nagy Cosmot.



Kíváncsian bontottam ki ezt a picike kis tégelyt, hogy megnézzem mi is lapul benne.
A tégelyben 2 grammnyi szürke pigment lapul telis tele szolidan szikrázó hólócsillámokkal.


Izgatott voltam, vajon ugyan ilyen szép e mint a tégelyben.


Mert hogy kézen alapozón nagyon szép, és ott bele is tapadtak a csillámok....


De érdekes mód szemen alapozón a csillámok már nem tapadnak meg.
Nagy csalódás volt így, azon filóztam, hogy hát kuka, mert szépnek szép, de így sok értelme nincs, hogy a tégelyben táróljam....
Aztán jött a megmentő ötlet! Mi lenne ha körömlakként alkalmaznám? Hiszen anno, mikor az Essnece pigmentjei bejöttek, egy szórólapon láttam, hogy nem csak szemre, de szájra és körömre is alkalmazható! :)

Na akkor fussunk neki még egyszer. Előkaptam egy ecsetet, egy áttetsző alap és fedő lakkot és ezt a kis tégely pigmentet.


És nem csalódtam!!!! Egyesével felkentem a lakkot a körmeimre és bele szórtam majd nyomkodtam óvatosan ecsettel a pigmentet a lakkba. majd rögzítésként átmentem egyszer a lakkal rajta. Az eredmény fantasztikus lett, amolyan homokhatású! Nekem egyből az andezit, vagyis a megkövült láva jutott eszembe róla. Nagyon örűltem, hogy még se akkora csalódás nekem ez a pigment és így sikerűlt beleszeretnem. :)
De beszéljenek helyettem a képek. :)
Egyébként a képek különböző fényviszonyokban készültek, van vakus, napfényes, lemenő nap fényében, árnyékban, nappal vakus, stb.....


 Nos, már nem kapható ez a pigment, mivel limitált volt, de sok más szép pigment található még az Essence állandó kínálatában. Én kedvet kaptam hozzá, hogy még más pigmentjeiket is kipróbáljam, hiszen ez annyira szééééép így körmökön. Van egy arany Essence pigmentem, az viszont szuperűl teljesít szemhéjjon is.

Na kinek tetszik? 

Ki kapott kedvet hozzá?



7 megjegyzés:

  1. Vagány lett! :D Szép színe van, elfogadnám :3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, élőben mégszebb! :)
      Vaterán láttam, hogy van eladó db ebből a pigmentből is. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép sminknek és körmökön egyaránt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de én a körmeimen jobban szeretem. :)

      Törlés
  3. Essence pigment alapozóra vitted fel a szemeden? Nekem azon megtapad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nem, sma alapozóra, de köszi a tippet, ha vettem, akkor ki próbálom azon is! :)

      Törlés
  4. Most hülye vagyok vagy tényleg twighlightos ez a cucc? xD :D Amúgy nekem a körmödön nagyon tetszik, zseniális :D KELL!

    VálaszTörlés