¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. november 16., szombat

‘°ºO Díjjakat kaptam Oº°‘¨

Sziasztok!

Az utóbbi időben ismét díjakat kaptam. Már a régebbi blogon is kaptam, de mivel az elveszett sajnos egy részt nem mertem ki tenni, más részt az adatok mind elvesztek. :(
De most ezeket igyekszem meg válaszolni, teljesíteni. :)








Előszőr Doris Vicious díját tenném ki, egy jó ideje már én is olvasom a blogját, nagyon tetszik például, hogy az oldalsávok személyes képekkel vannak teletűzdelve, így sokkal közelibbnek érzem, mikor olvasom. :)
Nagyon szépen köszönöm a Díjat! :))


És íme a tehendők.


  1. Megemlítem, kitől kaptam a díjat.
  2. Kiválasztok néhány blogot (200 alatti követővel), akiknek tovább adom.
  3. Hagyok egy-egy bejegyzést a kiválasztott blogon.
Hű hát nagyon nehéz pont 3 blogot kiválasztanom, mert nagyon sok van, akiket olvasok és szeretek. :)
Én inkább majd egy külön bejegyzésben említeném meg, kiket szeretek olvasni, úgy szerintem sokkal jobb. :)



Másodikként pedig 2 bloggerínától is megkaptam a Versatile Blogger Díjat, méghozzá Azrail és NaomiBlog íróitól.
Mind kettőt olvasom már egy ideje, Azrailt talán picit régebb óta, nagyon szeretem a körmös bejegyzéseit, egyre jobb lesz. :)
Noémit nem olvasom olyan túl rég óta de az ő körmös bejegyzéseit s szeretem, nagyon ügyes. :)
Mind kettejükre véletlenűl leltem rá, szoktam keresgélni blogokat, és úgy. :)

Na de a lényeg.

1, Helyezd el a díjat a blogon
2) Linkeld be, aki jelölt téged
3) Jelölj te is blogokat a díjra
4) Értesítsd őket a jelölésről
5) Írj 7 dolgot magadról

Nos, mint előbb is írtam, ne küldöm tovább, hanem majd egy teljes bejegyzést szánnék az összes általam olvasott, kedvelt blogokról. :)

És a 7. dolog:

1. Imádom az epret és a pisztáciát! Bármikor báármekkora mennyiségben jöhetnek! :))))

2. Imádom a zenét, a nélkül sehova és semmit. Én House-t és Minimalt szoktam. Mivel nagy álmodozó vagyok és nagy a fantáziám, könnyen eltudok kalandozni, ami veszélyes.  Nos még mi előtt valaki azt gondolná jaj, elmondom én másképp vagyok a zenével, számomra életérzés, én nem csak hallom érzem is, átélem, átérzem. Mindig megfigyelem a dallamokat, kb. úgy néz ez ki mint a lejátszó, mikor tölti be  a zenét. :D Ebből kifolyólag ha bulizni megyek, szeretem megfigyelni a Dj.-k munkáját, keverési, lejátszási technikáját.És énekelni is nagyon szeretek, van is hangom, bár mély, de így pasis számokat jól tudok :)

3. Imádom a cicákat! :))))))

4. Én vagyok a társaság lelke, mindig én indítom be, és mindig megjegyzik, olyan vagyok mint egy duracell nyuszi: nyughatatlan, pörgős.

5. Fordítva működöm. Nappal elvagyogatok, de amint eljön az este é fel élénkülök. Imádom Pestet este, gyönyörű, imádom a nyüzsgést, hogy élettel teli, és nincs megállás.

6. Szeretek mindenhova, ahova csak lehet gyalog járni. Ami azt tkarja, hogy simán lesétálok kelenföldtől nyugatiig vagy tovább is akár. :)

7. Optimista vagyok, mindenben meg látom a ót. Hosszabb távon nem tud lehangólni semmi sem. :)

És mivel 2-szer kaptam meg újabb 7 dolgot írnék. :)

1. Régen fiús voltam, mindig fiúkkal játszottam, a fiús dolgok vonzottak. Pl. a Barbiezás addig tartott, míg levágtam a hajukat. Imádtam a dinókat, az autókat. És utáltam a lányos dolgokat, játékokat. Lehet mert fiút vártak helyettem? :D
A lányosság csak később, 17 évesen kezdett el érdekelni. Nem is festettem magam addig. Aztán egy barátnőm elvitt bulizni és szép lassan elkezdtem nőiesebb lenni.
Régen nagyon gátlásos és szégyenlős voltam, rengeteget csúfoltak és ez  ennyire kihatott rám.
Ma meg már imádom a szexi, csajos, csinos dolgokat. :)

2. Ha rám jön az ihlet, nagyon szeretek alkotni, aputól nagyon jó kis géneket örököltem e téren.

3. Nincs testvérem és ennek örülök. :)
Sokan irígyelnek is miatta.

4. Szeretek főzni és közben kísérletezni pl fűszerezéssel. Bár sütni sokkl jobban szeretek, szintén kísérletezni, illetve szeretek különleges, új recepteket kipróbálni.

5. Nem dohányzom, még ki se próbáltam, valahogy egyáltalán nem vonz.
Alkoholt viszont szoktam fogyasztani, de csak mértékkel, nem keverem, és csak hbe-hóba, ha jól esik. És általában gyümis sört szoktam.

6. Nem bírom a horrort, de a való életben semmi gondom a vérrel vagy sebekkel. Sőt nagyon gyorsan begyógyulnak, még a mély hegek is eltűnnek nyomtalanul és hamar alvad a vérem is.

7. Bár téli születésű vagyok, utálom a telet, nyár párti vagyok. :)


Nos egyenlőre ennyit rólam. :)
Nagyon köszönöm a lányoknak a díjakat, nagyon jól esik, hogy ennyire szeretitek a blogom! :))





2 megjegyzés: