¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. november 10., vasárnap

¨‘°ºO Cuki Cicásos Körmik Oº°‘¨

Sziasztok!


Igen direkt írtam cicásosnak! :D Na de viccet félre téve, múlt hét előtti héten  alkotó kedvemben voltam, és egy cuki cicamicás manikűr született meg, amit majd  másfél hétig hordtam és gyönyörködtem benne, hogy aztaaaaaa de cuki! *.*
Be vallom imádom a cicákat akár nagyon akár picikék, én mindegyiktől elolvadok azonnal. :) Tehát aki nem akarja, hogy át menve hozzá jól megdögönyözzem a cicáját, jól dugja el előlem. :DDD
No de térjünk vissza a manihoz!




Nos a felhasznált eszközök:

   - Ezüstösszürke lakk
   - Menta színű lakk
   - Holocsillám lakk 2 féle
   - Pasztel kék lakk
   - Vékony ecset
   - Fekete körömlakk (ez utóbbi lemaradt a csoportképről)
   - Alapozó és fedő lakk
   - Körömlaklemosó és fülpiszkálók

A körmeimet különbözően festettem be: a kisujjam, a gyűrűs ujjam és a mutatóujam menta alapot kaptak, míg a középső (bemutatóujj XD) és hüvelykujjam pasztell kéket.
Ezt követően a kisujjamra, mutatóujjamra és hüvelykujjamra ülő cicákat pingáltam egy vékony ecset és fekete körömlakk segítségével.
A középső ujjamra édes kis tappancsokat mintáztam egy vékony ecset és felváltva fekete illetve ezüstös szürke lakk segítségével.
Majd a gyűrűsujjamat jól kikentem holo csillámlakkokkal, ami szuperül szikrázott és szolidan átsejlett alatta menta alapszín.
Ugyan ezt megcsináltam a másik kezemre is ám ott a kékek voltak többségben. És ez utobbiról nem csináltam képet....
Na végül átkentem őket áttetsző lakkal majd a felesleget fülpiszka és körömlakklemosó segítségével távolítottam el.
Remélem tetszik az eredmény, mert én imádtam, és le se akartam mosni, de már muszáj volt mert majd másfél hét után megkopott nagyon.


Na kinek tetszik?

6 megjegyzés: