¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. október 8., kedd

¨‘°ºO Szemezgetés a Nailland.hu Oldalán Oº°‘¨

Sziasztok!


Mint már gondolom ti is hallottátok, hogy 10.-én megnyit az első Nailland üzlet Magyarországon, ahol olyan elképesztő márkák lakkjai lesznek elérhetőek számunkra, mint pl. a China Glaze, Models Own, A. England és még sorolhatnám, gondoltam szemezgetek egy picit a kínálatukból, még hozzá a hivatalos honlapjukon, a NailLand-en. :)
Hát találtam is pár szépséget, ami nem nehéz szerintem. :D
Itt most pedig szeretném megmutatni nektek, nekem mik tetszettek meg így elsőre. :)




A lakkokat ár szerinti sorrendben mutatom meg nektek. :)

 GR Holiday Nail Laquer GB 55

 Világos kék homokhatású lakk. Nem is tagadom, hogy odavagyok a homokhatású lakkokért! :)
Ára: 890 ft




GR Holiday Nail Laquer GB 54

Ezüst homok hatású lakk.
Ára: 890 ft



 GR Holiday Nail Color GB 52

Rózsaszín homok hatású lakk! IGEEEN! :))
Ára: 890 ft






Fekete-fehér hosszúkás csillámlakk. Kell ennél több? :)
Ára: 890 ft






 Models Own - Southern Light

Hűűűűű, gyönyörű lila holocsillám lakk! *.*
Szerelmes lettem! :)
Ára: 1790 ft



 És körmökön:



 Models Own - Sunset Chillout

Ez a lakk is egy fedőlakk sok különböző színű formályú csillámmal. Mesés! :)
Mostanában kezdek rákapni a díszítő fedőlakkokra. :D
Ára: 1790 ft


Fekete alapon pl. ilyen:




A. England - She Walks in Beauty.

Ez egy csodás lakk telis tele nagy arany és fémes babarózsaszín csillámokkal. :)
Nem rajongok ababarózsaszínért, de ez nagon tetszik! :)
Ára: 2990 ft


Elvileg ilyen:


Nos ezek lennének azok, amik felettébb nagyon tetszenek az eddigi kínálatból. :)


Titeket mely lakkok fogtak meg?
Várjátok már az üzlet megnyitását?

4 megjegyzés:

  1. Én is pont ezzel töltöttem a reggelemet: http://fairyland088.blogspot.hu/2013/10/nailland-kivansaglista.html?showComment=1381228820776#c2358950947388415663
    Amúgy nagyon tetszik amiket válogattál, engem különösen a models own lakkok ragadtak magukkal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szerintem most jó sokan ezzel töltöttük a szabad időnket. :D
      Uh, hát a Models Own lakkokba már akkor beleszerettem, mikor még híre sem volt, hogy itthon is elérhetőek lesznek. :)

      Törlés
  2. Ezek mind kívánságlistás nálam is :-D

    VálaszTörlés