¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. október 26., szombat

¨‘°ºO Szájra Valóim Nagy Tesztje Oº°‘¨

Sziasztok!


Mivel nem írtátok, mit szeretnétek tesztelve látni, így úgy döntöttem, hogy nem csak azok tesztjét mutatom be, amiket barátnőmtől kaptam, hanem akkor már az összes cuccomat kategóriánként csoportosítva. :)
Első körben a rúzsaim, szájfényeim, ajakfilceim és szájkontúr ceruzáim kaptak szerepet.
Eme sminkholmikat 2 db kis dobozkában helyeztem el: egyikben csak a rúzsaim másikban pedig a szájfényeim, ajakfilceim és kontúrceruzáim kaptak helyet. :)




M.U.A Rúzsok: Juicy Shade Is, Shade 2, Shade 12.



 - 3,8 g
 - krémesek.
 - finom illatúak
 - közepesen tartós, ha nem eszünk, iszunk, smárolunk.

 - Juicy Shade is egy nagyon szép világos barackos szín, 
   sajnos nem terűl a legszeben.
 - Shade 12 nagyon szép rózsaszínes árnyalat teli apró csillámokkal, 
   szépen pigmentált, szépen terűl.
 - Shade 2 Nagyon szép lilás szín, szépen terűl, szépen is pigmentált.

Mind három rúzs alján egy kis áttetsző részen látni a rúzs színét. Nevet és számot a kupak oldalán találunk, illetve a márka a rúzs tok oldalán ezüst betűkkel van elhelyezve.




Miss Sporty: 058 Malaga, 032 New Age



 058 Malaga

 - Gyönyörűen pigmentált piros rúzs melynek tónusa kékbe hajlik.
 - nagyon tartós, ha hagyunk időt a megszáradására, evést, ivást, csókot is bírja.
 - krémes, könnyen kenhető.
 - sárgadinnye illatú, amit sokáig érezni.
 - neve száma az alján olvasható.
 - szépen egyenletesen kopik.

032 New Age

 - Nem terűl szépen és nem is pigmentált
 - ezüstös lila árnyalat, mely fénylik.
 - sárgadinnye illatú  is
 - sajna nem olyan tartós


A piros nagy szerelmem, gyönyörűen pigmentált, tartós és sárgadinnye illatú! IMÁDOOOOM!
Ő az első piros rúzsom, de nem bntam meg. Kékes tonusú, de szeretnék egy élénkebb, meleg tónusú pirosat is.

NYC - 431 Hot Spot Pink, 405 Blue Rose, 432 Red Rapture

431 Hot Spot Pink 

 - régi csomagolású még, fekete alj, ezüst márkajelzéssel,
    áttetsző kupakkal, és kockásított.
 - Neve, színe, számozása az alján található
 - illatalan
 - fényes, rózsaszínes szájszín szerű.
 - krémes, könnyen kenhető, szépen terűl.
 - közepese tartós ha nem eszünk, nem iszunk, nem csókolózunk.

405 Blue Rose, 432 Red Rapture

 - A Blue Rose Fukszia lila kékes tónussal.
 - A Red Rapture Bordós vörös
 - szépen pigmentált, erős színek.
 - egyenletesen terűlnek
 - csomagolásuk megegyezik a rúzs színével, teteje átlátszó.
 - közepesen tartós mindkettő.




AVON Rose Chill Szájdúsító, Color Trend Sparkle, 24K Gold - Amethyst Gold




Szájdúsító Hatású Rúzs - Rose Chill

 - csípős, mentolos illatos és ízű is.
 - nem is tudom milyen színű, barnás narancsos talán.
 - szépen terül
 - neve az alján található
 - krémes
 - nem tartós

Color Trend Szív Alakú Rúzs - Sparkle

 - vöröses színű, enyhén csillámozott
 - Csomagolása fekete, oldalán rózskkal és a márkanévvel, kupakja átlátszó.
 - neve az alján van
 - nem tartós, krémes

24K Gold - Amethyst Gold

 - közepesen sötétlila szín, aranycsillámokkal
 - krémes
 - enyhén illatosított.
 - közepesen pigmentált
 - nem tartós
 - dundi arany csomagolású, az AVON felirat egy sávban olvasható középen.
 - neve az alján


Az AVON-tól több rúst biztosan nem veszek, bár ezeket szeretem, de mivel egyáltalán semmi tartósságuk nincs, nem fogok ennyi pénzt kidobni csak a színért.

Essence: 42 Fairytale, 59 Funky Funky


42 Fairytale

 - Bordó rúzs.
 - enyhén vanilia illatú
 - krémes
 - ezüst csomagolású, a legteteje átlátszó
 - neve, száma az alján
 - szépen pigmentált, szépen terűl
 - nem tartós

59 Funky, Funky

 - lilás rúzs sok csillámmal
 - nem pigmentált
 - krémes
 - a márka e betűje a kupak tetején dombornyomottan
- a csomagolása megegyezik a rúzs színével
- nem tartós
- finom gyümölcsös illatú


A Fairytale-t dm csomiban kaptam még nem is tudom mikor 50 pontért, szeretem is mer szép színe van.
A Funky, funky-t pedig tavaly vettem 99 ft-ért, mert azt hittem szép világoslila rúzs. Bebuktam, mert csak csillámrúzs, nincs igazából semmi színe. De 99-ftért nem kár, és így most már tudom, hogy essence rúzst nem fogok venni, mivel én az erős, feltűnő rúzsokra utazom.


Sleek - 792 Matte



 - gyönyörű sötétlila rúzs, mely mattra sárad
 - tartós
 - nem terűl egyenletesen
 - kicsikét keményebb állagú
 - csomagolása matt fekete, oldalán a márka név fényes feketével olvasható
 - száma az alján


Na ezt a lila rúzst nagyon megszerettem! Mikor megláttam, féltem tőle, hogynem fog jól állni, de szerencsére nem így lett. :)



S-He Stylezone - 150 Aqua Shine



 - gyönyörű narancssárga rúzs
 - meleg tonusú
 - krémes könnyen kenhető
 - szépen terűl
 - szépen pigmentált
 - tartós
 - csomagolása fehér kockákból tevődik össze
 - márkaneve kékkel a tetején
 - színe, száma az alján


Ő kedvencem. Mikor megvettem, nagyon izgatott voltam, mert elötte voltam sminkelésen, ahol ilyen színű rúzst kentek rám, csak az jóval drágább volt. Én viszont túl sokat nem akartam kiadni egyért. Ráadás az a rúzs másfél óra után zsírkréta szerű db-okban potyogott le. Ennyit aarról a drágáról. Amint hazaértem, kipróbáltam, fent hagytam egész nap estig és meggyőzött! IMÁDOM! Mind tartósságan, mind árban, színben, mindenben bevált nekem!
Ha jól emlékszem én 799 ft-ért vettem tavaly.


Alverde 30 Galactic Orange



 - én leárazásoknál 99! ft-ért zsákmányoltam
 - narancssárga hideg tónussal
 - borsmenta illatú, amből inkább a bors érezhető
 - szépen pigmentált
 - nem terűl szépen
 - neve, száma az alján
 - keményebb krémes
 - enyhén csípős
 - tartós
 - csomagolása zöld, a kupak tetején egy növény van dombornyomottan


Hát ez a rúzs nem a kedvencem, mert annyira erős a borsmenta illata, hogy néha megfájdúl tőle a fejem. Pedíg nem egy rossz rúzs alapjáraton.



Névtelen kék csillámos


 - kék és ezüst csillámok tömkelege
 - nem oszlik szépen, de szépen csillog
 - tartós
 - érdes


Na hát ezt már kitudja mikor vettem, a sok csillám tetszett meg nekem. Talán Lora lehet.


Max Fctor Ajakfilcek - 04, 08



- szám az alján
- inkább csak színezi a szájat, nem egetrengetően pigmentált.
- ha megszárad kzepesen tartós.
- könnyű a felvitele, könnyű a szájkontúrjánál is használni
- szépen fed ha sima a száj
- építhető
- valóban filces beütése van
- enyhén illatosított
- elnevezést nem találtam.

Nagyon szeretem hétköznapoon is használni. Bár nem nagyon tér el a szám színétől, de jól fel tudom velük erősíteni. :)
És nagyon tetszik ez a filces dolog is.
Ja de az ize baromi nem jó, olyan filc ízű. :DDD
Nem mintha nyalogatnám vagy valami...



Astor Ajakápoló És Színező



- finom vaniliás illatú
- krémes
- kitekerős
- csak színezi az ajkakat
- ápoló hatású
- sok pici apró csillámmal van ellátva
- sajnos a külseje megkopott, pedíg nem hordtam magamal
- közepesen tartós ha nem eszünk, iszunk, stb

 Őt is hétköznap szoktam használni, ha elszaladok valahova rövid időre, mivel nem valami tartós.



AVON Szájfények:



Sorrendben 

         - 24K Gold - Simply Gold: aranycsillámos szájfény.
         - Glazewear Sparkle - Dazzling Diamond: áttetsző szájfény sok kicsi 
            fehér csillámmal
         - Glazewear Sparkle - Sugar Cane: cukorka rózsaszín csillámos szájfény
         - Glazewear Dazzle - Fuchsia Fantasy: fukszialila színű csillámos szájfény
         - Glazewear Sparkle - Coral Reef: korall színű csilámos szájfény.

A tesztes képen az utolsó 2 fel van cserélve.

 - Mindegyik gyönyörűen szkrázik.
 - ragacsos egy picit
 - nem tartósak sajnos
 - a színesek gyönyörűen építhetők szép színt elérve
 - illattalanok

Hű, nem is tudom már mikor kentem fel szájfényt valahova utóljára! Valahogy jobban rákaptam a rúzsok használatára. Lehet azért, mert nem találtam még tényleg tartós szájfényt, aminek a színe is tetszene és az ára is megfizethető számomra.



Essence Ezüst Színváltoztató szájfény - 02 Glamourize




Leírás: Amely minden rúzsnak és szájfénynek megváltoztatja a színét.

És valóban! Ezt még tavaly vettem a leárazásokon 99 ft-ért. Az tetszett, hogy ezüst, csak itthon olvastam el a leírását. Na egyből ki is próbáltam akkor s tényleg. Mondjuk magában is tetszik, de úgy nem hordanám. :D

 - szép pigmentált ezüst szín.
 - tartós
 - illatos
 - könnyen kenhető
 - hamar megdermed

Készítettem is egy tesztet, hogy megmutassam, a lila Sleek rúzst vetettem be, láthatjátok magában a rúzst alatta pedig a szájfénnyel.



Szájkontúrceruzáim:




- AVON - Mistery Mauve 

         - szájjal meg egyező színű
         - könnyű a felvitele
         - kicsavarós
         - tartós
         - szépen kontúroz

- Miss Sporty - 090 Neon Pink

         - neon pink színű
         - tartós
         - kitekerős
         - picit nehézkes felvinni, de nem vészes
         - szépen kontúroz

Mind kettőt nagyon szeretem, mert tartósak, könnyű a felvitelük és kitekerősek. A Miss Sporty-t rúzs gyanánt is szoktam használni, legutóbb áttetsző szájfénnyel.



Nos ezek az én kicsi kincseim a számra. Még kívánságlistás egy fuksziaszínű élénk rúzs, és egy neon pink színű élénk rúzs. Na meg persze egy jó kis mélybordóra is fáj az én fogacskám. :)

Ti szeretitek a szájra valókat?
Kinek melyik tetszik vagy van meg?
Rúzs vagy szájfény?

4 megjegyzés:

  1. A MUA rúzsok nagyon szépek :)
    Én egyiket se használok, amúgy ritkán szájfényt inkább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se használtam régen rúzsokat, mert idegennek éreztem magamtól, meg féltem, hogy nem állnak jól, aztán kipróbáltam az első élénkebbet, és jól rájuk kaptam! :DDDD Azóta minden alkalommal használok, és imádom a vad élénk erős színeket! :)))

      Törlés
  2. Jó tippeket adtál ezzel :))
    És itt egy kis ajándék neked: http://dorisviciousdesign.blogspot.hu/2013/10/best-blog-dijam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :))) Amint tudom, én is megosztom! :)))
      Szívesen, örülök, hogy tudtam segíteni. :)

      Törlés