¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. október 29., kedd

¨‘°ºO CR Holo Csillám Lakk 2.0. - Magában Oº°‘¨


Sziasztok!


Ezt a lakkot már láthattátok fedőlakként ebben: CR Holocsillám Lakk a posztban, mint fedő lakk, na de gondoltam egyet és leteszteltem önmagában is ezt a csoda lakkot! :)


Ez a lakk gyönyörű már magában is, de nagyon nehéz volt jól lefotózni, hiszen ezer arca van. 5 rétegben kentem fel, és jelentem minden réteg hasonlóan gyorsan száradt meg fényesre.
Figyelem rengeteg nyálcsorgató kép következik!
Fotóztam kora délután, szbában, napfényben, árnyékban, sőt még a naplemente fényben is.



Na ki kapott kedvet hozzá?








2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van, talán így önmagában adja ki a hatását igazán :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen napokig csak et hordtam önmagában! :)))

      Törlés