¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. szeptember 12., csütörtök

¨‘°ºO Szeptemberi Ősz Ihlette Körmök Oº°‘¨

Sziasztok!


Sajna beköszöntött az ősz. Egyáltalán nem szeretem a hideg hónapokat, se az őszt, se a telet, nem és kész. A nyarat imádom, utálok sok-sok ruhát magamra aggatni, de muszáj.... :(
Viszont szép lassan kezdek áttérni az őszi színekre lakkok terén, és alkottam is egy őszies manit. :)
Ezt szeretném bemutatni most nektek. :)




Az alábbi eszközöket használtam fel:


- Alap és fedőlakk
- Narancssárga körömlakk
- Barna körömlakk
- Arany körömlakk
- Vékony ecset
- A felesleges lakk eltávolításához fülpiszkáló és lakklemosó

1. Miután felkentem és megszáradt az alapréteg, két rétegben felvittem egy narancssárga enyhén csillámló lakkot.

2. Ezt követően a körmeim végére háromszög alakban bana lakkot vittem fel.

3. Vékony ecset segítségével a háromszög két oldalát arany lakkal kereteztem.

4. A gyűrűsujjamra barna vékony csíkot húztam a háromszög végétől a körömágybőrömig.

5. Végül fedő lakkal átkentem az egészet és eltávolítottam a felesleget.

Sajnos e miatt a b...... rossz idő miatt nem lettek olyan jók a képek. :/


Ti már átálltatok az őszre?

4 megjegyzés:

  1. jó lett ez a manikűr!! tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, miután kész lettem vele, nekem is nagyon tetszett. :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik nekem is :) Olyan őszi eperre emlékeztet ( bár ha megkérdeznéd, hogy az milyen nem tudnám megmondani, olyan mint a körmöd:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Na hát azt én se tudom, milyen, de így elképzeltem milyen lehetne, és tényleg! :D :)))
      Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés