¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2013. szeptember 6., péntek

¨‘°ºO Ruha Szerzeményeim Innen Is Onnan Is Az Elmúlt Időkből :) Oº°‘¨

Sziasztok! :)

Nem rég 2 hetet töltöttem fent Pesten, így amikor időm engedte barátnőztem. :) Egyik nap úgy gondoltuk, beugrunk a hozzájuk lévő legközelebbi kilós Hada üzletbe. Be vallom, eddig még nem jártam egy Hada-ban sem, ez volt az első. Timi barátnőm viszont már egy ideje oda jár, így bátran ajánlotta nekem, hogy kísérjem el. Nem is kell mondanom igazi női ruha mennyország tárult elém :DDDD
ÉS A Cosmosba is betévedtem, egy csodás leértékelt felsővel tértem haza.
Na de nem is szaporítom a szót meg mutatom ott miket találtam. :)








Rengeteg rucit felpróbáltam, de csak néhányra mondtam azt, hogy hú ez kell. :D :)

Előszőr egy gyönyörű pink-fekete csíkos koktél ruhát pillantottam meg. Őt rögtön a kosaramba raktam.
Felpróbáltam és szerelembe estem. Viszont itthon az alját bevarrattam, mert elált, és én jobban szeretem ha a lábaimnál a testemhez simul egy ruha. :)


Ezt a csinos rózsaszín ruhát, melynek a mellrésze rózsaszín gyöngyházfényű flitteres, barátnőm találta meg és rögtön odahozta nekem. Hehe, 14 év után már igen jól ismeri az ízlésem. :)


A következő szerzeményem egy felűl fekete, középtől lefele fehér alapon rózsaszín virág mintás dupla rakott miniszoknya. Nagyon csinos, csajos és kényelmes kis darab. Ő is jött velem.


És egy királykék alapon fekete-fehér-ezüst virágmintás kivágott felsőt is bezsákmányoltam.


Egy szupi kis szürke felsőt is beszereztem, amit már nem egyszer fel avattam. :)


És egy szuper neon pink csipkés tetejű-pántú felsőt is megszereztem. Hű de boldog vagyok! :DDD


Mind ezekért összesen kb 2500 ft-os összeget fizettem ki, ami valljuk be egész jó, főleg, hogy ezeken a ruhákon egyáltalán semmilyen használati nyom nincs. Mintha újak lennének. :)

Na de nem csak ezeket szereztem be. Barátnőmmel csináltunk egy csajos estét. Megnéztük a kedvenc filmem, amit ő eddig nem látott, ez a Bourlesque - Díva. Rohadt jó film, imádom, és még mindíg nem unom ! :) Timinek is nagyon tetszett. :) Majd kiürítettük a szekrényét, hogy rendbe rakjuk és kiválogassuk azt amik neki már nem kellenek.
Így egy kevéske ruha nálam landolt tőle is. :)



Ezt a pink fülbit pedig 290 ft-ért vettem az Euro Familyben. Nagyon jó kis bolt, visszafogok oda járni. :)


Ezt a csillogó felsőt a Cosmosban vettem mindössze 395 ft-ért! Ah, szerelmes is lettem. Kár, hogy itt az ősz, de utálom az összes hideg évszakot, ha lehetne, akkor nyár lenne mindig..... Na mindegy, ez van. :/
Ez a felső nagyon könnyed csillogós anyagú. :)


És egy sortot illetve egy felsőt kaptam még 1-1 ismerőstől, akiknek nem volt jó. :)


Röviden, mind nagyon tetszik, szeretem a csini darabokat. A kedvenceim a ruhák, főleg a minirucik, és imádom a sortokat is. Mivel büszke vagyok a szép hosszú formás vékony lábaimra, így mutogatni is szeretem őket, persze csak ésszerű keretek közt. :)
És nagyon örülök, mert 58 kilóról lefogytam 52-re. :) Ennél tovább már nem szeretnék, inkább csak formálni, feszesíteni szeretnék.

Na és ti miket szereztetek mostanában?

2 megjegyzés:

  1. Micsoda jó cuccok :O Istenem, komolyan mondom szerelmes lettem pár darabba :D Kell :D

    Én nem rég voltam a Miskolc Pláza Hádában...le volt fosztva minden. Remélem ősszel újra feltöltik csini darabokkal :)

    Jó poszt lett ez! Kérek Outfit-et :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Igyekszem majd még Outfiteket készíteni. :)))
      Hú Pesten a keletinél lévőben nagyon sok csini darab volt. Kis meg nagy méretekben is láttam csiniket. :)
      Itt Érden sajnos nincs Háda.... :/

      Törlés